آقاجری در تذکر شفاهی خطاب به وزیر نیرو:

تصفیه‌خانه‌های بندر ماهشهر و امام با پیشرفت ۶۰ درصدی چندین سال بلاتکلیف رها شده است/ اسکله صیادی هندیجان با پیشرفت بیش از ۸۰ درصد نیمه کاره رها شده است/ جاده اهواز – امیدیه و دیلم یکی از جاده‌های بسیار حادثه‌خیز است

نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس با انتقاد از اینکه تصفیه‌خانه‌های بندر ماهشهر و امام با پیشرفت ۶۰ درصدی چندین سال بلاتکلیف رها شده است از وزیر نیرو خواستار تسریع در تکمیل این پروژه شد.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۱۰ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری عمل ضدبشری و ضد فرهنگی در آتش زدن قرآن در غرب را محکوم کرد و گفت: اروپا بداند دود هر اقدامی علیه سپاه قهرمان در چشم خودش می‌رود.

نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی افزود: جاده اهواز – امیدیه و دیلم یکی از جاده‌های بسیار حادثه‌خیز است که به طور مداوم شاهد تلفات جانی و خسارت مالی در آن هستیم، می طلبد نسبت به چهار بانده کردن آن اقدام شود. همچنین اسکله صیادی هندیجان با پیشرفت بیش از ۸۰ درصد نیمه کاره رها شده که می طلبد نسبت به تکمیل آن اقدام شود و ضروری است نسبت به راه‌اندازی قطار بندر ماهشهر به تهران که مطالبه جدی مردم است اقدام شود.

وی در تذکری به وزیر نیرو ادامه داد: تصفیه‌خانه‌های بندر ماهشهر و امام با پیشرفت ۶۰ درصدی چندین سال است رها شده، انتظار می‌رود نسبت به تکمیل آن اقدام شود.

آقاجری در تذکری به رئیس جمهور تصریح کرد: بندر ماهشهر در سال جاری تاکنون در ۱۴۶ روز هوای ناسالم داشته و وجود مجتمع‌های پتروشیمی و تردد چند هزار کامیون و بنزین یورو ۴ علت این وضعیت است؛ لطفاً در این رابطه چاره‌اندیشی شود.

152

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.