پیام حبیب آقاجری به مناسبت ۱۸ فروردین روز مقاومت و پایداری مردم هندیجان

حبیب آقاجری نماینده مردم هندیجان در پیامی فرارسیدن ۱۸ فروردین، «روز مقاومت و پایداری مردم شهیدپرور هندیجان»، را گرامی داشت .

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام خمینی ره و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هجدهم فروردین ماه سال ۱۳۶۷ سالروز مقاومت مردم شهید پرور هندیجان در برابر حملات هوایی و موشک باران نیروهای بعثی عراق است، مردم شهید پرور و انقلابی هندیجان در جنگ تحمیلی، مقاومت و رشادت های بسیاری از خود نشان دادند.

ارتش بعثی خیال باطل تصرف و یا تضعیف شهرهای خوزستان از جمله هندیجان را در سر می پروراند و فکر می کرد می تواند با حملات سنگین موشکی و هوایی، سقوط شهرها یا کاهش روحیه مردم را سبب شود؛ اما ایمان و اتحاد مردم این شهر اجازه نداد ذره ای از اخلاص و حضور پرشور و با بصیرت مردم هندیجان در عرصه دفاع مقدس و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کاسته شود.

اینجانب ۱۸ فروردین که به عنوان « روز مقاومت و پایداری مردم شهید پرور هندیجان» نامگذاری شده است را گرامی داشته و از خداوند منان برای تمامی شهدای راه اسلام و میهن به ویژه شهدای بمباران هوایی شهرستان هندیجان، علو درجات و همنشینی با شهدای کربلا را مسئلت مینمایم.

204

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.