حبیب آقاجری: مجموعه گردشگری ساحلی در شهرستان بندر ماهشهر احداث می‌شود

نشست بررسی توسعه گردشگری دریایی بندر ماهشهر با حضور استاندار خوزستان، نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام‌خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و رییس اداره میراث فرهنگی بندر ماهشهر در محل سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری در خصوص این نشست بیان داشت: با پیگیری‌های انجام شده طرحی برای ایجاد مجموعه تفریحی گردشگری در سواحل بندر ماهشهر تدوین شد که به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی آن خواهیم بود و به همین منظور نشستی برای برررسی این طرح در استانداری خوزستان برگزار شد.

وی ادامه داد: پس از ارائه توضیحات توسط شرکت مشاور طرح و بررسی آن با توجه به عدم زیرساخت‌های گردشگری مناسب در استان، کلیات طرح مورد پذیرش قرار گرفت و مقرر شد به زودی نشستی با عوامل مربوطه از طرف استانداری تشکیل و کار گروه ویژه ای جهت این طرح ایجاد شود.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان افزود: با وجود توسعه صنعت و ظرفیت‌های طبیعی، توسعه گردشگری دریایی منطقه خارج از حد انتظار بوده است و این طرح می‌تواند پس از اجرا شاخصه‌های رفاهی کل استان به خصوص شهرستان بندر ماهشهر و شهرهای همجوار را ارتقا بخشد.

وی در پایان تاکید کرد: انتظار داریم موانع توسعه گردشگری ساحلی برداشته شود تا مردم کل استان خوزستان به تفریحات دریایی مناسب دست پیدا کنند و به سبب این طرح، اشتغال آفرینی مناسبی در سطح منطقه اتفاق بیافتد.

228

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.