در نشست حبیب آقاجری با وزیر نیرو مطرح شد؛

پیگیری جهت صدور مجوز کمیسیون ماده ۲۳ برای سیستم دفع فاضلاب امیدیه و هندیجان/ لزوم تسریع در تکمیل پروژه‌های دفع فاضلاب بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره)

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی در نشست با علی اکبر محرابیان وزیر نیرو، صدور مجوز کمیسیون ماده ۲۳ برای سیستم دفع فاضلاب امیدیه و هندیجان و تسریع در تکمیل پروژه‌های دفع فاضلاب بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) را خواستار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، این نشست که در محل وزارت نیرو برگزار شد، محرابیان دستور پیگیری برای اخذ مجوز کمیسیون ماده ۲۳ را صادر کرد.

فعال شدن طرح احداث نیروگاه سیکل ترکیبی امیدیه و تکمیل نیروگاه سیکل ترکیبی بندر ماهشهر به وسیله راه‌اندازی واحدهای بخار از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود که وزیر دستور فعال شدن طرح سیکل ترکیبی امیدیه و تکمیل نیروگاه بندر ماهشهر را صادر کرد.

حبیب آقاجری در ادامه این نشست به طرح‌های پرورش میگو در هندیجان اشاره کرد و احداث ایستگاه ۱۰۰ مگاواتی برای تامین برق واحدهای تولیدی را خواستار شد که وزیر نیرو دستور رفع موانع تامین برق برای این پروژه‌ها را صادر کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان این نشست، تسریع در روند پروژه انتقال آب از سد کوثر به حوزه انتخابیه را خواستار شد.

216

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.