نماینده ماهشهر در مجلس: بداخلاقی مسئولان در شأن جمهوری اسلامی نیست

خورنا: نماینده بندر ماهشهر گفت: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن این پیام را برای مسئولان خواهند داشت که باید از بد‌اخلاقی‌ها و رفتارهایی که در شأن جمهوری اسلامی نیست خودداری کنند.

حبیب آقاجری نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس ۲۲ بهمن را جشن دینی و ملی ملت ایران دانست و با اشاره به اهمیت بالای این جشن گفت: مردم ما در این ۳۴ سال همیشه پشت سر رهبری و مدافع انقلاب و نظام بوده‌اند و نکته جالب‌تر اینکه تجربه نشان می‌دهد هرگاه حساسیت‌ها بیشتر بوده است حضور مردم ما نیز پررنگ‌تر بوده است.

وی با بیان اینکه امسال نیز با توجه به حساسیت‌های موجود و کمین دشمنان برای ملت ایران به نظر می‌رسد ملت ما با یک حضور تاریخ‌ساز مشت محکم دیگری بر دهان دشمن بکوبند افزود: رهبر معظم انقلاب همواره به مسئولان تاکید داشته‌اند که برای مردم کار کنند اما گاهی اوقات مسئولان حرکاتی انجام می‌دهند که هم رهبری از آن ناراضی است و هم مردم.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن این پیام را برای مسئولان خواهند داشت که باید از بد‌اخلاقی‌ها و رفتارهایی که در شان جمهوری اسلامی نیست خودداری کنند و در پیروی از اوامر ولایت بیش از پیش ثابت‌قدم باشند.

3364

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.