آقاجری: سهل انگاری نسبت به مسائل زیست محیطی بالاتر از خلاف و یک جنایت است

حاج حبیب آقاجری در نشت خبری با خبرنگاران شهرستان در رابطه با موضوع محیط زیست گفت: سهل انگاری در رابطه با هر موضوعی درست نیست و یک نوع خلاف است و سهل انگاری در مسائل زیست محیطی فراتر از خلاف است و یک جنایت.

حاج حبیب آقاجری نماینده شهرستان های ماهشهر،بند امام،هندیجان و امیدیه بیان کرد:طی یک جلسه ای که معاون اول رئیس جمهور، استاندار وقت و مدیر کل محیط زیست حضور داشتند هیچ گونه گزارشی در خصوص آلودگی هوا و دریا از بند ماهشهر و بندر امام ارائه نشد و بنده در این رابطه اعتراض کردم و خواستار این شدم که به این موضوع پرداخته شود.

وی ادامه داد: نه تنها در این جلسه بلکه در جلسه ای که خانم ابتکار مسئول محیط زیست کشور در استان حضور داشتند نیز پیگیر این موضوع شدم ولی متاسفانه رسیدگی هایی صورت نگرفت.

آقای آقاجری در پایان گفتگو خود با خبرنگاران خاطر نشان کرد: اگر روند سهل انگاری نسبت به آلودگی های محیط زیست در استان و به خصوص شهرستان بندر امام و ماهسهر ادامه داشته باشد خانم ابتکارومسئولین مربوطه باید پاسخگو باشند. به دلیل اهمیت این موضوع و در خطربودن جان مردم در این شهرستان ها و با توجه به اینکه تا به حال نه تنها در این رابطه ترتیب اثری داده نشده بلکه وضعبت آلودگی بدتر از پیش شده است.

3472
۱

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • amir tshk
    besiar khabare mohemi bud ba tashakor az shoma
منتشر شده۱