انتقاد آقاجری از یک انتصاب: شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر زیر نظر آبادان نیست

نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتصاب سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر غیر قانونی بوده است.

حبیب آقاجری اظهار کرد: متأسفانه در سال‌های گذشته شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در یک اقدام اشتباه از زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اهواز جدا و زیر نظر دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار گرفت.

وی افزود: پیگیری‌های فراوانی برای بازگشت به وضعیت سابق صورت گرفت اما کارشکنی‌های فراوانی در این رابطه صورت گرفت.

نماینده ماهشهر در خانه ملت خاطرنشان کرد: در روزهای پایانی سال گذشته در دیدار با وزیر بهداشت مسئله مطرح و وزیر بهداشت در تاریخ ۲۶ اسفندماه دستور به اقدام داد و عملاً شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماهشهر به دستور شخص وزیر از زیر نظر دانشکده علوم پزشکی آبادان خارج و مجدداً زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اهواز قرار گرفت.

آقاجری متذکر شد: با این وجود رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در حکمی رئیس شبکه بهداشت ماهشهر را برکنار و به جای وی سرپرست تعیین کرد و این در حالی است که وزیر بهداشت تعیین رئیس شبکه این شهرستان را به رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز محول کرده بود.

وی افزود: بنابراین انتصاب سرپرست شبکه بهداشت و درمان ماهشهر توسط دانشکده علوم پزشکی آبادان به هیچ عنوان موضوعیت ندارد و کاملا غیر قانونی است و این موضوع را به اطلاع شخص وزیر بهداشت رسانده‌ام و به زودی به این وضعیت رسیدگی خواهد شد.

یش از این عبدالرضا اسکندری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر بود که وی در حکمی از سوی رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان برکنار و به جای وی علیرضا قدری به عنوان سرپرست منصوب شد.

 

3578
۴

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • معشوری
    عجب.... این آبادان کی میخاد دست از سر شهرهای اطرافش بکشه؟ البته اینم از همون خیانتهای حاج خلیل بود که درحق ماهشهر و مردم منطقه مرتکب شدن و تا زمانیکه دانشکده علوم پزشکی در ماهشهر راه نیفته همین آشه و همین کاسه...
  • شعبانی
    واقعا چه کسی بهتر از اقای اسکندری برای این پست مناسب بود.ایشان از چهره های مومن و دلسوز و مهمتر بومی شهر و کار کشته هستند.ما واقعا به همچین افرادی نیاز داریم تا با پیگیری مستمر خود سلامت و بهداشت ماهشهر را ارتقا بخشند.
  • بندری
    مگه حاج حبیب چ گلی به سرمون زد.فقط دلمون خوش بود ک دزد نیست.فرستادیمش مجلس دیدیم بی عرضه تر و ترسوتر از ای آدم وجود نداره.بخدا قسم به غریبه رای بدیم بیشتر دلش برا ای منطقه میسوزد آقای آقاجری یه کار مثبت که داخل ای ۴ سال انجام دادی رو بگو. حیف او برگه رایی ک برات انداختن مردم
  • گروهی از شهروندان ماهشهر
    ضمن تبریک سال نو و تشکر از این اقدام بجای نماینده محترم بویژه در مسأله جداسازی شبکه بهداشت و درمان ماهشهر از دانشکده علوم پزشکی آبادان، از ایشان خواهشمندیم درخصوص پیگیری در تسریع ساخت بیمارستان جدید ماهشهر و تاسیس دانشکده علوم پزشکی ماهشهر اقدامات لازم را مبذول بفرمایند.
منتشر شده۴