آقاجری: روستاهای امیدیه مستعد سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی است

خورنا: نماینده مردم امیدیه، ماهشهر و هندیجان در مجلس گفت: روستاهای امیدیه مستعد سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و دامپروری به‌ویژه در بخش آبزیان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از امیدیه حبیب آقاجری صبح امروز در بازدید از روستاهای این منطقه که با حضور جمعی از مسئولان محلی صورت گرفت، اظهار کرد: کشاورزی در شهرستان امیدیه باید شکوفا شود.

وی افزود: شهرستان امیدیه با توجه به دارا بودن موقعیت جغرافیایی مناسب برای کشاورزی باید بیش از پیش در این زمینه توسعه یابد.

نماینده مردم امیدیه، ماهشهر و هندیجان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از از روستاهای بخش مرکزی و جایزان امیدیه عنوان کرد: از شاخص‌های مهم موجود که می‌تواند عامل این شکوفایی باشد وجود دو رودخانه زهره و مارون، همچنین اراضی مستعد در این دو بخش است که باید با مدیریت صحیح و بهره‌برداری درست از این منابع، شکوفایی کشاورزی امیدیه را رقم زد.

وی با بیان این مطلب که با توسعه کشاورزی می‌توان شاهد اشتغال پایدار در منطقه بود، گفت: با توسعه کشاورزی و صنایع وابسته به آن می‌توان اشتغال پایدار در منطقه را ایجاد کرد، ضمن آنکه صنایع دیگری مانند دامداری، دامپروری همچنین پرورش آبزیان دریایی می‌توانند از عوامل دیگر رشد اقتصادی و اشتغال در شهرستان باشند.

آقاجری خاطر نشان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده، تسهیلات ویژه‌ای به متقاضیان این امر در حال اعطا بوده که البته امیدواریم مورد استفاده بهینه واقع شود.

وی در حاشیه این بازدید، در میان اهالی روستاها نیز حضور یافته و از نزدیک شنونده مسائل و مشکلات آنها و دستور برای پیگیری و بررسی نواقص و کمبودهای پیش‌رو بود.

3353

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.