پیگیری حـبیب آقــاجــری در خصوص استخدام پتروشیمی فن آوران

حبیب آقاجری در گفتگو با مدیر عامل پتروشیمی فن آوران بیان کرد: تصمیم بر این شد که استخدام این شرکت در آینده‌ای نزدیک به صورت آزمون کتبی و با الــویت نیــروهــای بــومــی اطلاع رسانی شود و اداره کار و کمیته اشتغال منطقه ویژه که نماینده ویژه‌ی من نیز در این کمیته حضور دارد بر شیوه انجام استخدام‌‌ها نظارت داشته باشند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی طی دیدار‌های جداگانه‌ با مدیر عاملان پتروشیمی‌های فن آوران، تندگویان و کارون با تأکید بر استفاده از نیروهای بومی اظهار کرد: استفاده از نیروهای توانمند بومی تأثیر مستقیمی بر مسائل معیشتی شهروندان شهرستان بندرماهشهر و حومه و امنیت اجتماعی منطقه دارد که باتوجه به تورم اقتصادی که به موجب حضور شرکت ها در منطقه ایجاد شده و آلایندگی‌های که صنعت به همراه دارد کمترین حق ساکنین این منطقه است.

وی افزود: ایجاد فرصت ارتقاء شغلی برای کارگران و کارمندان استخدام شده در منطقه ویژه پتروشیمی از مهمترین عواملی است که سبب می‌شود نیروهای شاغل در این شرکت‌ها با تمام توان به کار خود ادامه دهند و راندمان کاری و تبع سود‌آوری شرکت‌های موجود بالاتر خواهد رفت که این موضوع نیز یک مزیت برای شرکت‌ها محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: وقتی ما در این منطقه نیروهای توانمندی داریم که چرخه تولید صنعت پتروشیمی کشور را به دست گرفته‌اند چه لزومی دارد که مدیران میانی و ارشد از سایر استان‌ها بصورت پروازی به این منطقه بیایند و فرصت ارتقاء شغلی که باعث ایجاد انگیزه و امید می‌شود را از نیروهای شاغل در این شرکت‌ها غصب کنند.

آقاجری با بیان اینکه طرح‌های افزایش تولید در برخی از شرکت‌های منطقه در حال استارت است، گفت: با هماهنگی‌های با مدیرعاملان پتروشیمی منطقه پیگیر رفع مشکلات این شرکت‌ها هستم که در صورت رفع این مشکلات بیش از صدها شغل تا مرحله بهره‌برداری ایجاد خواهد شد.

355

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.