دیدار صمیمانه رییس و اعضای دفتر نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس شورا با فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان

این دیدار به مناسبت هفته بسیج در دفتر سرهنگ بابایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر حبیب آقاجری، در ابتدا مندنی قنواتی مسئول دفتر نماینده با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج بزرگداشت جانفشانی های بسیجیانی ایثارگر، حق طلب و مخلص است.

وی همچنین با ابلاغ پیام حبیب آقاجری به مناسبت هفته بسیج و تشکر از نیروهای خدمت گذار و انقلابی این مجموعه، حمایت همه جانبه نماینده را از برنامه های بسیج در عرصه های سازندگی، ارتقای امنیت، فرهنگ سازی و … را عنوان و ایستادگی بسیج در مقابل تمام دشمنی ها و کینه ورزی ها را از برکات تصمیم هوشمندانه حضرت آیت الله خمینی(ره) در تشکیل این مجموعه دانست.

سرهنگ بابایی نیز با تشکر از اعضای دفتر نماینده بابت حضور و ابراز تبریک هفته بسیج بیان داشت: جوانان بسیجی شهرستان بندرماهشهر همچون دوران جنگ، مخلصانه در راستای خدمت به نظام مقدس و رهبری قدم بر می دارند و نقطه اتکای مردم در شهرستان هستند.

وی همچنین از فعالیت های بسیجی وار اعضای دفتر نماینده در راستای خدمت به مردم قدردانی کرد.

در این دیدار محمد گاموری مسئول کارگروه ایثارگران دفتر نماینده و از یادگاران دفاع مقدس نیز بیان داشت: در دوران جنگ بسیج به معنی واقعی لشکر مخلص خدا و از یکی از عوامل اصلی مقابله با زیاده خواهی های دشمنان این مرز و بوم بوده است، ورود بسیج به عرصه های گوناگون از جمله سازندگی و محرومیت زدایی، استفاده از ظرفیت بی نهایت این مجموعه در راستای خدمت به مردم است.

در پایان نیز از جانب دو طرف قول همکاری در جهت محرومیت زدایی و کمک به مستضعفین در دستورکار قرار گرفت.

841

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.