حبیب آقاجری: آزمون هلدینگ خلیج فارس به نحوی برگزار میشود که تا ۱۰۰ درصد بومی‌ بکارگیری شود/ پارتی فرزندان شهرستان در این آزمون هستم

حبیب آقاجری نماینده بندرماهشهر و بندرامام خمینی و عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به نشست هفته گذشته خود با جعفر ربیعی مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و پیگیری موضوع آزمون استخدامی زیر مجموعه این هلدینگ مربوط به پتروشیمی بندرامام، اظهار داشت: در این نشست بر استخدام نیروهای بومی شهرستان بندرماهشهر اصرار و تاکید داشتم و خواستار استخدام حداکثری نیروهای بومی شهرستان در آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام شدم.

آقاجری در ادامه با بیان اینکه مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس از استخدام نیروهای بومی شهرستان استقبال کرد؛ اظهار داشت: هلدینگ خلیج فارس از جانب خود مجوز ۳۰ درصد امتیاز بالاتر برای آزمون دهدنگان بومی شهرستان را تعهد داد که این موضوع در قبولی نیروهای بومی شهرستان تاثیر بسزایی دارد.

وی در ادامه بیان داشت: در حال پیگیری جدی هستم تا از طریق استانداری خوزستان مجوز امتیازات آزمون دهدنگان بومی شهرستان را به ۴۰ یا ۵۰ درصد برسانم که در این شرایط تا ۱۰۰ درصد نیروهای استخدامی بومی خواهند بود.

وی در ادامه تصریح کرد: امتیاز ۴۰ یا ۵۰ درصدی برای نیروهای بومی به این صورت اعمال میشود که اگر یک نیروی بومی در آزمون نمره ۱۰ بگیرد، با احتساب امتیاز ویژه بومی ها، نمره وی به ۱۴ یا ۱۵ افزایش میابد و به همین ترتیب امتیازات اعمال میشود.

آقاجری با بیان اینکه مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس قول داده که بیش از ۸۰ درصد از این آزمون استخدامی را نیروهای بومی شهرستان قبول شوند، اظهار داشت: تلاش بنده این است که حتی یک نیروی غیربومی از طریق این آزمون و آزمون های مشابه جذب نشود و اگر فرزندان شهرستان با آمادگی کامل در آزمون حضور پیدا کنند، قول میدهم که تا ۱۰۰ درصد این آزمون از نیروهای بندرماهشهر و بندر امام خمینی جذب خواهند شد.

آقاجری در پایان اظهار داشت: بنده قاطعانه پارتی فرزندان شهرستان در این آزمون و پارتی فرزندان حوزه انتخابیه در برابر استخدام های غیربومی هستم.

446

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.