حبیب آقاجری: کار نصب کفپوش مجموعه ورزشی مرحوم رحیم عساکره شهرک طالقانی به زودی آغاز می شود

نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در بازدید سر زده از مجموعه ورزشی مرحوم رحیم عساکره شهرک طالقانی گفت: اعتبارات لازم برای تعمیر و تجهیز مجموعه ورزشی مرحوم رحیم عساکره شهرک طالقانی در نظر گرفته شده و کار نصب کفپوش این مجموعه به زودی آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، روز سه شنبه ۱۹ اسفند، حبیب آقاجری با حضور در شهرک طالقانی از مجموعه ورزشی مرحوم رحیم عساکره این شهرک به طور سر زده بازدید کرد.

نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: بخشی از اعتبارات ورزش شهرستان که جهت برگزاری مسابقات جهانی کشتی در بندر ماهشهر تخصیص داده شده بود، در حساب اداره کل ورزش و جوانان استان قرار دارد.

آقاجری ادامه داد: پس از پیگیری ها، نامه نگاری ها و جلسات متعدد با مدیر کل ورزش و جوانان استان، مقرر شد این اعتبارات به حساب اداره ورزش و جوانان شهرستان بازگردانده شود.

وی افزود: طبق توافق، بخشی از این اعتبارات برای تعمیر و تجهیز سالن مرحوم رحیم عساکره شهرک طالقانی در نظر گرفته شده است و کار نصب کفپوش این مجموعه به زودی آغاز می شود.

حبیب آقاجری در پایان در خصوص وضعیت چمن مصنوعی این مجموعه خاطر نشان کرد: مقرر شده پیمانکار پروژه، ۳ چمن مصنوعی این مجموعه را به سرانجام برساند. بنده نیز پیگیر این موضوع هستم تا هر چه سریع تر مشکلات این مجموعه ورزشی حل شود.

 

1073

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.