نماینده مجلس: دشمنان اسلام از اعتراضات به حق مردم خوزستان سوءاستفاده کردند

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از مردم خوزستان به تنش آبی موجود اعتراض به حقی داشتند که دشمنان اسلام با موج‌سواری از اعتراض مردم سوءاستفاده کردند.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری صبح جمعه در مراسم تشییع پیکر “ستواندوم ضرغام پرست” شهید مدافع امنیت بندر ماهشهر بیان داشت: شهید پرست و سایر شهدای مدافع امنیت، شهدای راه اسلام هستند که همراه با همه‌ی مردم شریف و ولایتمدار ایران، برای پیاده‌سازی اهداف والای جمهوری اسلامی تلاش کردند.

وی ادامه داد: دشمنان خارجی و ایادی داخلی آن‌ها، به خیال خام خود برای براندازی نظام تلاش و از بعضی موضوعات و موقعیت‌ها سوءاستفاده می‌کنند.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بخشی از مردم خوزستان به تنش آبی موجود اعتراض به حقی داشتند که دشمنان اسلام از اعتراض مردم سوءاستفاده و شروع به موج‌سواری کردند.

آقاجری افزود: خوشبختانه مردم ما آگاه بودند و خط خود را از دشمنان اسلام جدا کردند و به امید خدا خود مردم مشت محکمی به دهان دشمنان داخلی و خارجی نظام خواهند زد.

وی خاطرنشان کرد: خون شهدا روز‌ به روز پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را مستحکم‌تر می‌کند.

آقاجری در پایان تاکید کرد: امیدواریم خداوند لطفی عنایت کند که ما راه شهدا را ادامه دهیم و بتوانیم در این مسیر برای تحقق اهداف جمهوری اسلامی کوشا باشیم.

گفتنی است مراسم تشییع پیکر “ستواندم ضرغام پرست” شهید مدافع امنیت بندر ماهشهرصبح جمعه با حضور مردم شهید پرور شهرستان، خانواده و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

378

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.