مسوول دفتر ارتباط مردمی نماینده بندر ماهشهر در مجلس: تعداد مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا باید افزایش یابد/ نتایج تست کرونا باید به صورت کتبی به بیماران ابلاغ شود

مسوول دفتر ارتباط مردمی نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در روزهای گذشته شاهد ازدحام جمعیت در مراکز تجیمعی واکسیناسیون در سطح شهرستان بودیم که خواهان افزایش تعداد مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا هستیم.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، مندنی قنواتی در ستاد مقابله با کرونای بندر ماهشهر ضمن تبریک روز پزشک بیان داشت: پزشکان و کادر درمان در طول یکسال و نیم گذشته زحمات زیادی کشیدند و اگر فداکاری‌های این عزیزان نبود‌، بدون شک آمار تلفات بیشتر بود.

وی ادامه داد: مردم در بحث کرونا گلایه‌هایی دارند که لازم است این موارد در این نشست بررسی و در خصوص آن‌‌ها تصمیم‌گیری شود.

مسوول دفتر ارتباط مردمی نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اولین گلایه‎‌ی مردم نسبت به ازدحام مراکز تست‌گیری کرونا و مراکز تجمیعی واکسیناسیون است.

قنواتی افزود: لازم است بر تعداد مراکز به خصوص تعداد مراکز تجمیعی واکسیناسیون افزوده شود تا از ازدحام در این مراکز جلوگیری شود.

وی به مشکلات ناشی از کمبود دستگاه سی.تی.اسکن در شهرستان اشاره کرد و گفت: مجوز خرید سی.تی.اسکن برای بیمارستان‌های بندر ماهشهر با پیگیری‌های نماینده مجلس اخذ شده و حتی سی.تی اسکن بیمارستان حاجیه نرگس معرفی خریداری شده و خواهان نصب فوری این سی.تی.اسکن‌ها هستیم.

قنواتی با انتقاد از عدم تحویل کتبی نتیجه تست پی.سی.آر از سوی شبکه بهداشت به مردم بیان داشت: این موضوع برای مردم مشکلاتی به وجود آورده که مقرر شد شبکه بهداشت و درمان این مشکل را حل کند.

مسوول دفتر ارتباط مردمی نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه عدم توجه و نظارت شبکه بهداشت‌ودرمان باعث بی ثباتی قیمت دارو در شهرستان شده است و قیمت دارو در هر داروخانه متفاوت است که نیاز است بهداشت‌ودرمان شهرستان نظارت بیشتری در این زمینه انجام دهد و با متخلفان برخورد قاطع داشته باشد.

وی در پایان تاکید کرد: لازم است تیمی از حاضرین در ستاد مقابله با کرونای شهرستان جهت نظارت و ارزیابی تشکیل شود و بر روند پذیرش تا ترخیص بیماران در بیمارستان، نحوه‌ی واکسیناسیون و تست‌گیری در شهرستان را مورد ارزیابی قرار دهد تا نواقص برطرف شده و رضایت مردم کسب شود.

708

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.