مسئول امور صنایع نماینده بندر ماهشهر در مجلس: دانشگاه جندی شاپور در بازسازی و تحویل اتاق سی‌.تی.اسکن بیمارستان معرفی بدقولی کرده است

مسئول امور صنایع نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی صبح جمعه از روند بازسازی اتاق سی.تی.اسکن بیمارستان حاجیه‌ نرگس معرفی این شهرستان بازدید کرد. 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، علیرضا احمدی در این خصوص اظهار داشت: دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان حاجیه نرگس معرفی مدت‌هاست با پیگیری‌های نماینده به این بیمارستان تخصیص داده شده و در انبار بیمارستان قرار دارد که برای بازسازی اتاق آن از صنایع پتروشیمی کمک گرفتیم.

وی ادامه داد: متاسفانه با وجود اینکه شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی هزینه‌ی بازسازی اتاق سی.تی.اسکن را پرداخت کرده، اما تاکنون بازسازی این اتاق به سرانجام نرسیده و همین موضوع مشکلات زیادی را برای مردم شهرستان به وجود آورده است.

احمدی با اشاره به بدقولی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور در پرداخت هزینه‌های پیمانکار افزود: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور و شبکه بهداشت‌ودرمان بندر ماهشهر باید هر چه سریعتر به تعهدات خود عمل کنند تا از مشکلات بیماران کرونایی در شهرستان کاسته شود.

مسئول امور صنایع نماینده بندر ماهشهر در مجلس تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی در طول دوران شیوع کرونا خدمات ارزنده‌ای به مردم شهرستان ارائه داده ولی حقیقتا در امر نظارت بر پیشرفت کار و بهره‌برداری از دستگاه، از سوی دانشگاه کم کاری مشهود است و نتیجه‌ای جز آزار و اذیت مردم و معطل ماندن در صف‌های طولانی تک دستگاه سی.تی.اسکن شهرستان ندارد.

وی در پایان از زحمات شبانه روزی کادر درمان و نیز دید مثبت مدیران صنایع در بحث کمک به بهداشت‌ودرمان شهرستان در شرایط همه‌گیری کرونا تقدیر کرد.

785

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.