دیدار حبیب آقاجری با وزیر نفت/ آقاجری: خواستار انجام مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در حوزه‌‌ی انتخابیه هستیم/ پیگیر تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی و ایثارگران نفت هستیم

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی در دیدار با محمدجواد اوجی وزیر نفت خواستار تسریع در تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی و ایثارگر وزارت نفت شد.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، در این نشست آقاجری خواستار تسریع در فرآیند تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی و ایثارگر شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت شد.

آقاجری با اشاره به مشکلات کارکنان قراردادی مدت موقت گفت: امیدواریم با تلاش‌های مهندس اوجی طرح تبدیل وضعیت این کارکنان نیز به سرانجام برسد و ما نیز پیگیر این موضوع هستیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس به پروژه های ناتمام این وزارتخانه در حوزه‌ی انتخابیه اشاره کرد و بیان داشت: تونل و محور مواصلاتی شهرستان امیدیه به میانکوه و جایزان به طول ۳ کیلومتر بعد از گذشت ۱۳ سال همچنان نیمه‌کاره باقی مانده است.

وی ادامه داد: پیمانکار این پروژه به دلیل عدم تخصیص اعتبار جدید و طلب ۲۰ میلیارد ریالی از وزارت نفت، پروژه را به حال خود رها کرده که همین موضوع حوادث ناگواری را در امیدیه رقم زده است.

آقاجری افزود: از وزیر نفت درخواست داریم اعتبار لازم را جهت تکمیل این پروژه‌ تامین کنند.

همچنین در این دیدار، آقاجری جذب حداکثری نیروهای بومی در صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری را خواستار شد.

نماینده بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام‌خمینی(ره) با اشاره به آمار بیکاری ۲۵ درصدی در حوزه‌ انتخابیه اظهار کرد: امیدواریم با حضور وزیر جهادی، از این پس در استخدام‌های وزارت نفت، جذب حداکثری نیروهای بومی در دستور کار قرار گیرد.

درخواست تامین اعتبار جهت احداث استخر سرپوشیده و چند زمین چمن مصنوعی در امیدیه و آسفالت جاده‌های روستایی شهرستان بندر ماهشهر و هندیجان در راستای مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

462

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.