پیام حبیب آقاجری به مناسبت فرارسیدن روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی در پیامی، فرارسیدن ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز را گرامی داشت.

متن این پیام به شرح زیر است:

۱۳ آبان، تجلی افتخار ملت ایران در مبارزه با استکبار است. در سال ۱۳۵۸ مصادف با چنین روز خجسته‌ای، دانشجویان و دانش‌آموزان پیرو مکتب امام‌خمینی(ره) توانستند با دانایی، همدلی، ایثار و فداکاری لانه جاسوسی اهریمن را تسخیر و افتخاری بزرگ را برای تاریخ استکبار ستیزی ایران اسلامی به یادگار گذارند.

۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است. این روز، روز میعاد نوجوانان و جوانان تاریخ ایران اسلامی با شهیدان دانش‌آموز از آغاز نهضت امام‌خمینی(ره) تا شهیدان دفاع مقدس و نیز همه دانش آموزانی که در سراسر جهان در راه مبارزه برای آرمانخواهی، جان در راه عدالت نثار می‌کنند تا ریشه ظلم برچیده شود. میعادی که بند بند آن جهد و جهاد و اجتهاد در عرصه‌های عزت و آزادگی است.

اینجانب این روز مبارک که با درهم شکستن مجدد هیمنه‌ی پوشالی آمریکای جنایتکار اینبار در خلیج همیشه فارس و بدست غیورمردان نیروی دریایی سپاه مصادف گردید را به همه دانش آموزان، دانشجویان و آحاد ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند تبارک و تعالی پیشرفت و سربلندی را برای همه پویندگان طریق معرفت به ویژه نسل پویای انقلاب اسلامی مسئلت دارم.

200

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.