با پیگیری‌های حبیب آقاجری محقق شد ؛

تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل شبکه فاضلاب مسکن‌مهر ۶۰ هکتاری امیدیه

با پیگیری‌های نماینده امیدیه در مجلس شورای اسلامی و پس از نشست با مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان، ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل شبکه فاضلاب مسکن مهر ۶۰ هکتاری امیدیه اختصاص یافت.

به گزارش روابط‌ عمومی نماینده نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری با هدف پیگیری مشکلات مسکن مهر ۵۵ و ۶۰ هکتاری امیدیه و مسکن مهر هندیجان جنوبی، با مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست مقرر شد اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل شبکه فاضلاب مسکن مهر ۶۰ هکتاری اختصاص یابد تا پس از حل مشکل فاضلاب، معابر این منطقه نیز آسفالت شود.

همچنین پس از پیگیری‌های حبیب آقاجری، دستور معاون وزیر راه و شهرسازی برای تامین اعتبار به جهت تکمیل شبکه فاضلاب مسکن مهر ۵۵ هکتاری امیدیه به اداره کل راه و شهرسازی ابلاغ شد و در این نشست مقرر شد اداره کل نسبت به تامین اعتبار مورد نیاز برای آماده‌سازی اراضی در اصلاحیه برنامه اجرایی اقدام کند.

در پایان نیز این نشست حبیب آقاجری تسریع در روند کار و رفع مشکلات مسکن‌مهر جنوبی هندیجان را از مدیر کل راه و شهرسازی استان خواستار شد.

331

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.