در دیدار حبیب آقاجری با وزیر نیرو مطرح شد؛

تاکید بر لزوم تسریع در اجرای طرح انتقال آب از سد کوثر به حوزه انتخابیه/ تخصیص ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح انتقال آب از سد کوثر در بودجه ۱۴۰۱

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام خمینی(ره) و بخش جولکی در دیدار با علی اکبر محرابیان وزیر نیرو، خواستار تسریع در اجرای طرح انتقال آب از سد کوثر به حوزه انتخابیه شد.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری روز چهارشنبه در خصوص دیدار با وزیر نیرو بیان داشت: یکی از خواسته‌ها و نیازهای اصلی مردم شریف حوزه انتخابیه، رفع مشکل کمی و کیفی آب شرب است.

وی ادامه داد: لذا به جهت پیگیری و تسریع در اجرای طرح انتقال آب از سد کوثر به شهرهای حوزه انتخابیه، دیداری با وزیر نیرو داشتیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس یازدهم با اشاره به وضعیت بد آب شرب حوزه انتخابیه اضافه کرد: در این دیدار آقای محرابیان به بنده قول دادند همانطور که در خصوص طرح آبرسانی غدیر اقدام کردند، موضوع طرح آب‌رسانی از سد کوثر به شهرهای جنوب و جنوب شرق خوزستان را نیز با اولویت دنبال کنند.

آقاجری انتقال آب از سد کوثر تا حوزه انتخابیه را زمانبر عنوان کرد و افزود: اگر در سال‌های گذشته برای اجرای این طرح بودجه تخصیص داده می‌شد، اکنون بخش عظیمی از پروژه اجرایی شده بود اما متاسفانه بودجه‌ای برای تکمیل این پروژه اختصاص نیافته بود.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی میزان اعتبار در نظر گرفته شده در بودجه سال ۱۴۰۱ به جهت تکمیل این طرح را ۴۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این میزان اعتبار برای سال آینده کافی نیست و پیگیر افزایش میزان اعتبار آن هستیم.

آقاجری در پایان تاکید کرد: امیدواریم با پیگیری‌هایی که خواهیم داشت و نگاه ویژه دولت مردمی، ظرف سال‌های آینده بخش عظیمی از این طرح اجرایی شود تا مردم حوزه انتخابیه از آب با کیفیت بهره‌مند شوند.

468

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.