حبیب آقاجری: توسعه صنعت ارزآور پتروشیمی از راه‌های مقابله با تحریم است

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه صنعت ارزآور پتروشیمی با تکیه و نگاه به دانش بومی طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، در زمانی که دشمن، جمهوری اسلامی را مورد تحریم و جنگ اقتصادی قرار داده، یکی از بهترین راه‌های مقابله با تحریم است.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی، حبیب آقاجری در بازدید از محل احداث برج پارازایلن و مخزن دریافت خوراک پتروشیمی بوعلی سینا بیان داشت: جلوه ی واقعی سخنان رهبر معظم انقلاب که میفرمایند “هر جا به جوانان اعتماد شد و از آن‌ها کار خواسته شد، واقعا درخشیدند”، در ساخت و نصب برج پارازایلن مجتمع پتروشیمی بوعلی‌ سینا نمایان شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه کار نصب این برج با تکیه بر دانش فنی بومی و مدیریت جهادی، علیرغم تحریم های ظالمانه علیه کشور و به ویژه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به انتها رسیده و آماده بهره‌برداری می‌شود.

آقاجری تاکید کرد: قطعا ثمره ی اعتماد به مدیران منطقه، توسعه، بالندگی و ایجاد انگیزه است که نهایتا به جهش تولید و اقتصاد مقاومتی ختم می‌شود و ثمرات خوبی برای کشور خواهد داشت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان، مدیران و کارکنان صنعت پتروشیمی را سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی دانست و از زحمات آنان قدردانی کرد.

گفتنی است، با نصب عظیم‌ترین برج صنعت پتروشیمی کشور که توسط متخصصین داخل کشور طراحی و ساخته شده، سود پتروشیمی بوعلی سینا سالانه ۵۰ میلیون دلار افزایش می‌یابد.

323

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.