کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از دو طرح عمرانی در آبفای شهر شهید چمران

دو طرح عمرانی در آبفا شهر شهید چمران با حضور حبیب آقاجری نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس روز دوشنبه کلنگ‌زنی و بهره‌برداری شد.  

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، حبیب اقاجری روز دوشنبه در خصوص پروژه اصلاح خط اصلی شبکه آبرسانی شهر چمران و شهرک بعثت بیان داشت: با توجه به فرسودگی خط انتقال آب شهر شهید چمران که از عوامل قطع آب در این شهر و شهرک بعثت است، تصمیم به اصلاح خط اصلی شبکه آبرسانی گرفته شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه عملیات اجرایی این طرح به طول ۷ کیلومتر امروز به صورت مشارکتی از سوی شرکت آب و فاضلاب خوزستان و شرکت عملیات غیرصنعتی آغاز شد.

بهره‌برداری از ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهر چمران

همچنین امروز در آیینی، پروژه اصلاح، بازسازی و افزایش ظرفیت ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهر چمران به بهره‌برداری رسید.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس در خصوص این پروژه بیان داشت: با توجه به آبگرفتگی‌های سال قبل و نبود سیستم جامع دفع آب‌های سطحی در شهر چمران، تمامی حجم دفع فاضلاب و آب‌های سطحی در این ایستگاه انجام می‌شد.

آقاجری ضمن قدردانی از پیگیری‌های رییس آبفا شهر چمران افزود: خوشبختانه این ایستگاه با هدف افزایش ظرفیت از ۲۰ هزار به ۱۰۴ هزار متر مکعب در شبانه روز و با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال بازسازی شد.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این افزایش ظرفیت توسط دو هدر خروجی و نصب ۶ دستگاه پمپ انجام و دیزل ژنراتور این ایستگاه نیز تعمیر شده است تا در شرایط اضطرار، آماده خدمات‌رسانی باشد.

آقاجری در پایان ضمن قدردانی از همکاری صنایع پتروشیمی و شرکت عملیات غیرصنعتی تاکید کرد: همچنین مقرر شد یک دستگاه خودروی جنتکس برای اداره آبفا شهر شهید چمران از سوی شرکت عملیات غیرصنعتی خریداری شود.

340

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.