بازدید نماینده مجلس از مجتمع آموزش عالی سلامت بندر ماهشهر   

حبیب آقاجری نماینده بندر ماهشهر در مجلس به اتفاق فریدون بندری سرپرست فرمانداری و عبدالرضا اسکندری سرپرست شبکه بهداشت و درمان این شهرستان از مجتمع آموزش عالی سلامت بندر ماهشهر بازدید کردند.  

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری در خصوص این بازدید بیان داشت: یکی از مولفه‌های مهم در بالا بردن سطح کیفی و کمی بهداشت و درمان در یک منطقه، وجود دانشگاه‌ها و مجموعه‌های آموزش پزشکی و پیراپزشکی است.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خدا را شاکریم که این امر با مجتمع آموزش عالی سلامت در شهرستان بندر ماهشهر با رشته پرستاری آغاز شده و این اتفاق نوید بخش ارتقای سطح بهداشت و درمان منطقه است.

آقاجری با تاکید بر اینکه این مجتمع باید به دانشکده پیراپزشکی ارتقاء یابد، بیان کرد: قطعا وجود این مجتمع انگیزه‌ی ادامه تحصیل برای جوانان بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) و شهرستان‌های اطراف را فراهم آورده و با ارتقای آن به دانشکده پیراپزشکی، در بهبود ارائه خدمات درمانی در منطقه نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت.

آقاجری در پایان خاطرنشان کرد: این مجتمع کاستی‌هایی دارد که پیگیر تجهیز آن هستیم.

754

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.