تامین ۳۰ درصد اعتبار ساخت ورزشگاه ۱۲ هزار نفری بندر ماهشهر از سوی وزارت ورزش

نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس گفت: بر اساس برنامه‌ ریزی انجام شده، ۷۰ درصد تأمین اعتبار ورزشگاه ۱۲ هزار نفری بندر ماهشهر از سوی صنایع پتروشیمی و ۳۰ درصد آن را وزارت ورزش تقبل کرده است. 

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری روز چهارشنبه در حاشیه سفر وزیر ورزش و جوانان به بندر ماهشهر بیان داشت: امروز و در صحبتی که با وزیر ورزش داشتیم، مقرر شد کار احداث ورزشگاه ۱۲ هزار نفری بندر ماهشهر هر چه سریعتر آغاز شود.

وی ادامه داد: برای تعمیر و بازسازی استادیوم شهدا نیز از محل اعتبارات شورای راهبردی صنایع پتروشیمی، بودجه خوبی در نظر گرفته شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان تاکید کرد: به جهت تکمیل سالن ژیمناستیک واقع در مجموعه ورزشی آفرینش نیز اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات شورای راهبردی در نظر گرفته شده است.

نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: علاوه بر اعتبارات خوبی که برای تکمیل زیرساخت‌های ورزشی شهرستان اختصاص یافته، اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات شورای راهبردی برای کمک به تیم‌ها و رشته‌های ورزشی در نظر گرفته شده است.

آقاجری درباره تیم‌داری صنایع پتروشیمی در رشته های مختلف گفت: تلاش می‌کنیم که هر مجتمع پتروشیمی یکی از رشته‌های ورزشی را پشتیبانی کند اگرچه اعلام می کنند از نظر قانونی نمی‌توانند تیم داری کنند که امیدواریم با کمک وزیر ورزش این موضوع عملیاتی شود.

وی افزود: دنبال آن هستیم که صنایع پتروشیمی نه تنها در لیگ‌های دسته یک و دو بلکه در لیگ برتر تیم‌داری کنند.

305

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.