جوابیه روابط عمومی دفتر نماینده بندر ماهشهر در مجلس به خبر ماه خبر

روابط عمومی دفتر نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی جوابیه ای در خصوص انتشار یک خبر در پایگاه خبری ماه خبر صادر کرد.

متن این جوابیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای نیک پی

مدیر مسئول محترم پایگاه خبری ماه خبر

با سلام

احتراما ضمن آرزوی قبولی طاعات به اطلاع می‌رساند پیرو انتشار خبری با عنوان” بی حرمتی نماینده بندر ماهشهر به بانوی خبرنگار ماه خبر” نکاتی جهت تنویر افکار عمومی با عنوان جوابیه به حضورتان ایفاد می‌گردد که خواهشمند است طبق ماده ۲۳ قانون مطبوعات عینا در آن پایگاه خبری منتشر گردد‌.

 

۱_ روز گذشته خبری در این رسانه منتشر شد که حقیقت نداشته و سوبرداشت خبرنگار در فضای راهپیمایی پرشکوه روز قدس عامل آن شده است و بی‌حرمتی نماینده به خبرنگار این رسانه کذب محض است.

 

۲_ بانوی خبرنگار مذکور ابتدا خود را خبرنگار ماه خبر معرفی کرد که نماینده محترم به علت عدم رعایت انصاف توسط این رسانه در برخی اخبار منتشر شده، تصمیم گرفت با خبرنگار ماه خبر مصاحبه نکرده و با بیان جمله ” من با دوربین ماه خبر مصاحبه نمی‌کنم” حاضر به مصاحبه با شخص مذکور نشد.

 

۳_ پس از این اتفاق، شخص مذکور به مسئول روابط عمومی دفتر نماینده مراجعه و با بیان اینکه “من خبرنگار ماه خبر نیستم فقط کلیپ‌هایم در این رسانه منتشر می‌شود” خبرنگار بودن خود را هم نفی کرد.

 

۴_ سوالی که از نگارنده خبر و بانوی محترمی که ادعای توهین توسط نماینده را دارند مطرح می‌شود این است که از چه زمان جمله ” من با دوربین ماه خبر مصاحبه نمی‌کنم” توهین است؟

 

۵_ در پایان تاکید می‌شود نماینده محترم مجلس پیگیری حقوقی این قضیه را حق مسلم خود می‌دانند اما به احترام اصحاب رسانه بندر ماهشهر و در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان از حق مسلم خود گذشت کرده و عوامل آن رسانه را به رعایت انصاف دعوت می‌کنند.

 

و من الله توفیق

300

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.