نشست بررسی روند تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی بندر امام خمینی(ره) برگزار شد

نشست بررسی روند تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی بندر امام خمینی(ره) با حضور حبیب آقاجری نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی و فریدون بندری فرماندار بندر ماهشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری در این نشست با تقدیر از شرکت نویدزرشیمی که به عنوان خیر، ساخت این بیمارستان را برعهده گرفت، بیان داشت: تا زمان تکمیل بیمارستان و به جهت هماهنگی بین دستگاه‌های متولی، این جلسات باید به طور مستمر برگزار شود و تا بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی بندر امام خمینی(ره) در زمان معین به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: این بیمارستان در حالت عادی ۶۴ تخت‌خواب دارد اما برای مواقع بحران قابلیت ارتقاء به ۱۲۰ تخت‌خواب را دارد، به همین جهت، اداراتی مانند آبفا، گاز، برق و سایر دستگاه‌ها باید با توجه این موضوع خدمات خود را پیش‌بینی کنند.

نماینده مردم بندر امام خمینی(ره) در مجلس افزود: با توجه به فاصله مسافتی بندر امام خمینی(ره) تا بیمارستان حاجیه نرگس معرفی بندر ماهشهر، راه‌اندازی بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی برای مردم بندر امام خمینی(ره) حیاتی است و هیچ ارگانی نباید در روند تکمیل احداث این بیمارستان کوتاهی کند.

آقاجری در پایان با اشاره به نشست خود با وزیر بهداشت و پیگیری تامین تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز این بیمارستان تاکید کرد: مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر نیز باید تامین تجهیزات و نیروی انسانی این بیمارستان را پیگیری کنند تا بلافاصله پس از تکمیل سازه، بیمارستان به بهره‌برداری برسد.

389

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.