دیدار حبیب آقاجری با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور/ پیگیری جهت تخصیص اعتبار برای پروژه‌های ناتمام حوزه انتخابیه

حبیب آقاجری نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در مجلس در نشست با سید مسعود میرکاظمی معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، تخصیص اعتبار برای پروژه‌های ناتمام حوزه انتخابیه را خواستار شد.

به گزارش روابط عمومی نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری با اشاره به مشکل کمی و کیفی آب شرب در حوزه انتخابیه که مردم را با دردسرهای فراوانی مواجه کرده، خواهان تسریع در تکمیل پروژه آبرسانی از سد کوثر به حوزه انتخابیه شد.

همچنین آقاجری با ارائه درخواست مکتوب به دکتر میرکاظمی، تخصیص حداقل ۳ هزار میلیارد ریالی برای این پروژه در بودجه سال ۱۴۰۲ را خواستار شد.

تامین اعتبار برای تکمیل بیمارستان ۳۰۰ تخت‌خوابی بندر ماهشهر و همچنین تخصیص اعتبار برای چهاربانده شدن محور امیدیه به اهواز(جاده سرانجام) از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

همچنین آقاجری با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه احداث اسکله صیادی بحرکان که یکی از دغدعه‌های مردم و صیادان هندیجان است، تخصیص ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه را خواستار شد.

گفتنی است، رییس سازمان برنامه بودجه کشور دستور بررسی و اقدام را برای موارد مطرح شده در این نشست صادر کرد.

253

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.