پیگیری مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه در دیدار حبیب آقاجری با وزیر بهداشت

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی در نشست با دکتر عین اللهی وزیر بهداشت، مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه را پیگیری کرد.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری در این نشست ارتقای مجتمع عالی جامع سلامت بندر ماهشهر به دانشکده علوم پزشکی، اختصاص کادر درمان و برخی تجهیزات پزشکی را خواستار شد که وزیر بهداشت دستور پیگیری این موضوع را صادر کرد.

آقاجری با اشاره به محرومیت شهرستان هندیجان، اختصاص یکدستگاه سی.تی.اسکن، رادیوگرافی دیجیتال و تامین نیرو انسانی برای راه‌اندازی اتاق عمل و icu بیمارستان شهدای این شهرستان را خواستار شد و وزیر نیز دستور پیگیری این موضوع را صادر کرد.

در ادامه این نشست، حبیب آقاجری به مشکلات مرکز خدمات جامع سلامت شهر میانکوه با جمعیت بیش از ۹ هزار نفر که تحت نظر شبکه بهداشت و درمان امیدیه است، اشاره کرد و خواهان اختصاص تجهیزات پزشکی و کادر درمانی به این مرکز و همچنین اختصاص تجهیزات پزشکی به بیمارستان امام رضا(ع) شد.

همچنین با توجه به تکمیل شدن بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی بندر امام خمینی(ره)، تامین کادر درمانی و تخصیص تجهیزات برای این بیمارستان از دیگر درخواست‌های حبیب آقاجری از وزیر بهداشت و درمان بود که دکتر عین‌الهی در این خصوص دستور داد به محض اتمام احداث، این بیمارستان تجهیز و نیروی انسانی مورد نیاز تامین شود.

220

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.