در جلسه شورای اداری شهرستان ماهشهر مطرح شد؛

آقاجری: مسئولان اجازه برگشت خوردن ‌یک ریال از اعتبارات مالی را ندهند

خورنا: نماینده ماهشهر گفت: مسئولان ادارات و دستگاه‌ها باید طوری عمل کنند که اجازه برگشت خوردن ‌یک ریال از بودجه و اعتبارات مالی را ندهند.

به گزارش خورنا از ماهشهر؛ حبیب آقاجری در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که شهرستان بندر ماهشهر با آن دست و پنجه نرم می‌کند مسئولان ادارات و دستگاه‌ها باید طوری عمل کنند که اجازه برگشت خوردن ‌یک ریال از بودجه و اعتبارات مالی را ندهند.

وی در ادامه به نامگذاری امسال به نام «سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی،» اشاره و خاطرنشان کرد: باید برای تحقق شعار امسال که بهترین و حکیمانه‌ترین نامگذاری بوده تمام تلاش خود را به کار ببریم.

نماینده ماهشهر، امیدیه و هندیجان در خانه ملت، متذکر شد: بدون شک تحقق شعار امسال بدون عزم ملی و مدیریت جهادی امکان‌پذیر نیست و تمام مسئولان باید این دو نکته مهم را در اولویت امور خود قرار دهند.

آقاجری ادامه داد: بدون تردید برای برون رفت از مشکلات، مسئولان باید جهادگونه و شبانه‌روزی عمل کنند و در راه خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

وی ‌با بیان اینکه فرهنگ یکی از مهمترین راهکارها برای رفع مسائل اقتصادی است، گفت: اقتصاد و فرهنگ دو رکن اساسی برای بالندگی و پیشرفت کشور هستند.

نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری بیان فرمودند توسعه و اصلاح اقتصاد و فرهنگ نیازمند عزم و اراده ملی و عمومی است.

آقاجری در پایان با تأکید بر اینکه باید توسعه اقتصادی و فرهنگی در جامعه به یک خواست و جنبش ملی تبدیل شود، افزود: اجرای اقتصاد مقاومتی و تمرکز به ظرفیت‌های داخلی به جای توجه به ظرفیت‌های بیرونی و تقویت درونی به عنوان مهمترین رویکرد اقتصادی و فرهنگی باید مورد توجه قرار گیرد.

3318

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.