دیدار نماینده مردم بندر ماهشهر از خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان

خورنا -بازدید نماینده مردم شهرستان بندر ماهشهر حاج حبیب آقاجری و تنی چند از مسولین از خانواده معظم شهدا،جانبازان و آزادگان با توجه به اینکه در آستانه سالروز ورود و بازگشت دلاور مردان آزاده به وطن خویش.
سهراب قهرمانی-دیدارهای انجام شده،در پی دیدارهای هفتگی بنیاد شهید،ونیز این بار در آستانه سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی
۱-خانواده محترم شهید ناصر مجدم،که پدر محترم شهید در بستر بیماری بود،مادر محترم شهید چند سال پیش به رحمت خدا رفته،شهید مجدم پاسدار رسمی سپاه پاسداران ماهشهر بود وی یکی از معاونین تیپ مهندسی رزمی سپاه بود که با دلاور مردی و رشادت های فراوان و موثر در جبهه های جنگ،منطقه عملیاتی جنوب در سال ۱۳۶۲ به فیض عظیم شهادت نائل آمده است.
۲-آزاده و جانباز ثامریان که فعلا در یکی از مدارس شاهد آموزش و پرورش ماهشهر مشغول بکار است در سال ۶۲ به اسارت نیروهای عراقی درآمد و پس از تحمل قریب ۷سال مشقتهای دوران اسارت،در سال ۶۹ باتفاق سایر آزادگان عزیز به آغوش میهن اسلامی برگشت.
۳-والدین محترم شهید معظم عبداعزیز حسن زاده ،،این شهیذ عزیز نیز از سربازان و دلیرمردان ارتش بوده که در سال ۶۴ در منطقه عملیاتی دارخوین به فیض عظیم شهادت نائل آمد.
دیدارکنندگان:
۱سید خلیل حسینی رئیس بنیاد شهید بندر ماهشهر.۲-سردار دکتر حبیب آقاجری نماینده مردم ماهشهر،امیدیه ،هندیجان و بندر امام در مجلس شورای اسلامی۳-جناب سرهنگ شمس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران بندر ماهشهر۴-حهج نعمت الاه قنواتی نایب رئیس شورای اسلامی بندر ماهشهر و آقایان شمسی زاده،دستوریان،مسول و همکاران دفتر نماینده مجلس،و همچنین آقایان خدری،ابراهیمی و سید معرف از همکاران ناحیه مقاومت بسیج و بنیاد شهید ماهشهر از دیگر افراد همراه شرکت کننده در این دیدار بودند.

4033

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.