آقاجری تاکید کرد؛

افت قیمت خودرو به دنبال واردات خودروهای خارجی

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: به دنبال واردات خودرو، بازار این محصول ساماندهی خواهد شد و قیمت خودروهای خارجی به شدت افت پیدا می‌کند.

حبیب آقاجری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به مصوبه مجلس مبنی بر واردات خودرو، گفت: از آنجا که جزو موافقین واردات خودرو بودم معتقدم صنایع خودروسازی ایران نمی‌تواند جوابگویی نیاز مردم باشد این درحالی است که کیفیت خودروهای داخلی و مصرف سوخت آن‌ها بسیار بالا و غیراستاندارد است به همین دلیل باید واردات خودرو صورت گیرد تا علاوه‌بر استفاده مردم از خودروی با کیفیت، قیمت خودروهای داخلی نیز کاهش پیدا کند.

نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی با اعتقاد به اینکه ایجاد رقابت در بازار خودرو، کیفیت و قیمت آن را تحت تاثیر قرار می‌دهد، افزود: به دنبال واردات خودرو، بازار این محصول ساماندهی خواهد شد و قیمت خودروهای خارجی به شدت افت پیدا می‌کند.

وی همچنین با اشاره به پیشنهادات خود برای اصلاح برنامه هفتم توسعه، گفت: بکارگیری نیروهای بومی ازسوی صنایع در مناطق مختلف به‌ویژه حوزه انتخابیه اینجانب ضروری است به همین منظور پیشنهاد خود را در برنامه هفتم توسعه با هدف اینکه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی نسبت به کارگیری نیروهای بومی با اولویت نخست اقدام کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین به کارگیری نیروهای پیمانکارهای بومی ضرورت دیگری است که باید در برنامه به آن توجه کرد چراکه نمی‌توان با وجود نیروهای پیمانکاری بومی از خارج از استان نیرو جذب کرد.

454

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.