پیگیری مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه در دیدار حبیب آقاجری با وزیر بهداشت

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندرامام خمینی (ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی در نشست با دکتر عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه را پیگیری کرد.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام خمینی (ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری در این نشست ارتقای مجتمع آموزش عالی سلامت بندر ماهشهر به دانشکده پیراپزشکی و همچنین اضافه شدن رشته فوریت‌های پزشکی به این مجتمع آموزش عالی را خواستار شد که وزیر بهداشت دستور پیگیری این موضوع را صادر کرد.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در مجلس با بیان اینکه مشکل تامین مالی دستگاه سی.تی.اسکن شهرستان هندیجان حل شده است، خواستار موافقت وزیر با کمیسیون ماده ۲۰ شد که دکتر عین اللهی دستور موافقت را صادر کردند.

در ادامه این نشست، حبیب آقاجری به بیان مشکلات بیمارستان امام رضا (ع) امیدیه پرداخت و خواستار توسعه این بیمارستان شد که وزیر نیز موافقت خود با کمیسیون ماده ۲۰ توسعه این بیمارستان را اعلام کرد.

تخصیص دستگاه همودیالیز برای بخش دیالیز بیمارستان شهدای هندیجان و همچنین پیگیری جهت تخصیص تجهیزات پزشکی به بیمارستان‌های حوزه انتخابیه از موارد مطرح شده در این نشست بود که وزیر بهداشت در این خصوص نیز دستور بررسی و اقدام را صادر کرد.

777

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.