نماینده بندر ماهشهر: مشکلات شهر چمران با جدیت پیگیری می‌شود/ مهم‌ترین اولویت موجود ایجاد شغل پایدار در منطقه است

حبیب آقاجری ظهر امروز در جلسه با شهردار، رئیس و اعضای شورا و امام جمعه شهر چمران در پاسخ به مطالبات و مشکلات مطرح شده از سوی مسئولان این شهر اظهار کرد: برای حل مشکل بیکاری جوانان منطقه جلسه‌ای با شورای راهبردی برگزار و بر استخدام نیروهای بومی تأکید و قرار شد هر سه ماه لیست استخدام شدگان به نماینده ارائه تا بررسی لازم برای جلوگیری از استخدام افراد غیر بومی محقق شود.

وی پیگیری بحث تملک اراضی شهر چمران و برگزاری جلسه با اداره اوقاف برای حل این مشکل را از دیگر اولویت‌های خود عنوان کرد و افزود: با رفع این مشکل مانع اصلی اجرای پروژه‌های عمرانی شهر چمران رفع خواهد شد.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی در خانه ملت همچنین به مشکل مسکن مهر شهر چمران اشاره کرد و گفت: در این ارتباط جلسه‌ای با حضور فرماندار بندر ماهشهر و پیمانکار مسکن مهر برگزار و مشکلات این بخش بررسی و برای حل آن تمام تلاش‌های لازم به کار بسته شود.

آقاجری در ادامه از پیگیری مشکلات فاضلاب و آب‌های سطحی شهر چمران خبر داد و خاطرنشان کرد: پیرو جلسه اخیر با وزیر نیرو و استاندار خوزستان برای حل مشکل فاضلاب شهرستان، پیگیر جذب کمک‌های مالی مصوب شده توسط سپاه پاسداران برای خشکاندن نیزار و رفع مشکلات فاضلاب شهر چمران هستیم.

وی همچنین پیگیری مطالبات حق آلایندگی و ارزش افزوده از صنایع پتروشیمی، پیگیری احداث درمانگاه، مدرسه و استخر، پیگیری راه‌اندازی مخزن ۶ هزار مترمکعبی ذخیره آب و پیگیری استقرار ادارات یا نمایندگی ادارات در شهر چمران را از دیگر اولویت‌های کاری خود عنوان کرد.

338

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.