مفاد جلسه دیدار رئیس دفتر نماینده مجلس با رئیس اداره مخابرات بندرامام‌خمینی(ره)

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مجلس بندرامام‌خمینی(ره) ۳۱شهریورماه۱۳۹۹ جلسه‌ای در دفتر رئیس اداره مخابرات درخصوص بررسی وضعیت کنونی اداره، انتقال مطالبات مردمی و آگاهی از آسیب‌ها، مشکلات، پیشنهادات و چشم‌انداز آینده آن اداره محترم برگزار شد.

در ابتدا ریاست اداره مخابرات بندرامام‌خمینی«ره» با تشریح گزارش مبسوطی از عملکرد خود در دوره مسئولیتشان، به اعلام موارد زیر پرداخت:

۱-میانگین رفع خرابی در تراز بالا ۶۰۶ ساعت بوده که در این مدت به میانگین ۳ ساعت رسیده است.

۲-دایری تلفن در ۹ مرحله و در مدت تقریبی ۱۳.۵ انجام می‌شد که در حال حاضر یک روزه و حتی در مدت زمان ۲۷ دقیقه‌ای اتصال دایری تلفن را نیز فراهم کرده‌ایم.

۳-در سیستم رفع خرابی تلفن کادرسازی کرده و نظم داده‌ایم و متولی آن در حال حاضر جناب آقای فلاحی هستند که تاکنون به گواهی مراجعین، عملکرد مناسبی رضایت بخشی داشته‌اند.

۴-در پروژه انتقال فیبرنوری به پایانه ۱۰۰ کار انجام شده ولی متأسفانه به دلایلی کار تعلیق شده که انتظار پیگیری و رفع مشکلات آن را از دفتر نماینده و انجمن صنفی پایانه داریم.

۵-همچنین مشکلاتی از قبیل سرقت کابل‌های تلفن، معوقات پرسنل، حفاری‌های غیرکارشناسی، کمبود سیم دایری با توجه به بودجه استان، نداشتن متریال مناسب برای توسعه سیستم مخابرات در شهر و… اهم مواردی بود که ریاست مخابرات بندرامام به رئیس دفتر نماینده انتقال دادند.

در ادامه داود مجدم مسئول دفتر نماینده ضمن تشکر و سپاس بابت زحمات رئیس و کارکنان زحمتکش اداره مخابرات، از ایشان درخواست نمود تا برنامه کوتاه‌مدت، بلندمدت، چشم‌انداز و مشکلات خود را بصورت رسمی از طریق بخشداری به دفتر نماینده منتقل نمایند تا با ابزار و اختیارات قانونی موجود، امکان پیگیری برای توسعه بیشتر مخابرات شهری و رفع مشکلات فراهم شود.

638

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.