جلسه حبیب آقاجری نماینده مجلس شورای اسلامی و مجتبی آبادیان سرپرست اداره راه و شهرسازی بندر ماهشهر

این دیدار در دفتر نماینده در بندرماهشهر برگزار و مجتبی آبادیان گزارشی از عملکرد آن اداره ارائه داد.

مجتبی آبادیان در خصوص عملکرد این مجموعه ابراز داشت؛ ثبت نام ۳۴۸۰ متقاضی طرح اقدام ملی از طریق سامانه جامع طرح اقدام ملی و پالایش و احراز هویت بیشتر از ۲۰۰۰ متقاضی ثبت نام شده که در حال حاضر بیشتر از ۷۰۰ واحد نیز از این تعداد ثبت نهایی و دارای اختصاص پروژه در این سامانه شده اند.

وی افزود: همچنین تامین زمین لازم جهت طرح اقدام ملی انجام شده است و در این خصوص مشکلی وجود ندارد .

در این دیدار حبیب آقاجری با اعلام مشکلات و مراجعات متقاضیان بیان کرد: مراجعین از سوی مسکن مهرهای ساخته نشده و نیمه کاره تعاونی های بندرماهشهر خواستار تعیین تکلیف و پیگیری جهت رفع مشکل این تعاونی ها شدند.

آقاجری افزود: مردم شهرک طالقانی داری مشکلات و معضلات در خصوص پیگیری جدی جهت رفع موانع و تعیین تکلیف طرح ۶۰ هکتاری هستند.

آبادیان در خصوص رفع مشکلات مسکن مهر گفت: تا پایان سال جاری کلیه تعاونی های مسکن مهر باید تعیین تکلیف شوند و در همین راستا با توجه به دستورالعمل های ابلاغی با این تعاونی ها رفتار خواهد شد و در صورت عدم ساخت و ساز نسبت به فسخ قرارداد بلوکهای ساخته نشده و تبدیل به خود مالک با اولویت اعضای تعاونی اقدام خواهد شد.

آبادیان با اعلام اینکه با توجه به اتمام مهلت بخشنامه ابلاغی سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص سند دار نمودن منازل مسکونی تصرفات قبل سال ۱۳۸۳ خواستار پیگیری نماینده محترم از طریق وزیر راه و شهرسازی جهت تمدید این بخشنامه شدند که آقاجری نیز در این مورد و هم در خصوص پیگیری طرح ۶۰ هکتاری قول مساعدت داد.

مجتبی آبادیان با بیان اقدامات صورت گرفته شده در خصوص رفع تصرفات انجام شده در اراضی دولت بیان کرد: در این چند ماه به مساحت ۱۴۲۰۰ متر مربع و به ارزش ۲۲ میلیارد تومان با همکاری دادستان شهرستان، عوامل انتظامی و شهرداری اقدام شد.

در پایان ضمن تقدیر حبیب آقاجری از اقدامات صورت گرفته شده خواستار برخورد قاطع و در چهارچوب قانون با کلیه افراد سودجو در این خصوص شدند .

898

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.