دیدار حبیب آقاجری با امام جمعه و مسئولین مراکز فرهنگی-مذهبی شهرستان امیدیه

نماینده امیدیه در مجلس شورای اسلامی با امام جمعه و تنی چند از مسئولین مراکز فرهنگی-مذهبی شهرستان امیدیه دیدار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی نماینده امیدیه در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری با حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌منش و تنی چند از مسئولین مراکز فرهنگی-مذهبی شهرستان امیدیه دیدار کرد.

در ابتدای این نشست که با حضور حجت الاسلام سیدنور مسئول حوزه علمیه سفیران هدایت، حجت الاسلام شریفی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و تنی چند از امامان جماعت مساجد و مبلغین شهرستان برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌منش پیرامون مباحث مختلف و راهکارهای حل مشکلات حوزه‌ی فرهنگی و اجتماعی شهرستان مطالبی را بیان کرد.

نبود اداره اوقاف و مشکلات متعدد پیرامون این کمبود در سطح شهرستان و روستاها، لزوم تسریع در تشکیل جلسات شورای راهبردی با حضور امام جمعه شهرستان و هدف گذاری برای حل مشکلات فرهنگی و مذهبی در این شورا، پیگیری مشکلات کشاورزان و دامداران شهرستان با اداره منابع طبیعی از موارد مطرح شده در این نشست بود.

همچنین اخذ مجوز جهت جهت تاسیس مدرسه صدرای ولایت، معضلات عمرانی و بهداشتی شهرستان از جمله محورهای مواصلاتی، فاضلاب تعاونی های ۵۵ و ۶۰ هکتاری، کلینیک تخصصی بیمارستان امام رضا(ع)، مشکل خانه های سازمانی خالی از سکنه دو شرکت نفت و گاز و لزوم اسکان نیروهای قراردادی و پیمانی شرکت‌های مذبور در این منازل از دیگر موارد مطرح‌شده در این نشست بود.

در پایان این نشست حبیب آقاجری ضمن ارائه گزارشی از عملکرد یکساله و بودجه های اخذ شده برای حل مشکلات اساسی شهرستان از جمله مباحث مطروحه در جلسه، دستوراتی را برای پیگیری و اعلام نتیجه‌ی هرچه سریعتر در موارد ذکر شده به مسئول دفتر خود ابلاغ کرد.

442

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.