بازدید حبیب آقاجری از روستاهای بخش مرکزی امیدیه

نماینده امیدیه در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای امیرالمومنین شهرستان امیدیه ضمن دیدار با اعضای شورا، دهیاران و اهالی روستاهای صالحک، محسنیه و امیرالمومنین(ع)، برخی از مشکلات اهالی این روستاها را پیگیری کرد.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، در این بازدید که با حضور صفری معاون فرماندار و روئسای ادارات گاز، آب، منابع طبیعی و جهادکشاورزی برگزار و اهم مشکلات این سه روستا مطرح شد.

بهبود وضعیت جاده‌های ورودی و داخلی روستاها، توسعه فیزیکی و امکاناتی خانه‌های بهداشت، فعال شدن ایستگاه آتش‌نشانی روستای امیرالمومنین جهت ارائه خدمات به روستاهای اطراف، بهبود وضعیت جدول‌کشی سه روستا، احداث کانال دفع فاضلاب از موارد مطراح شده در این نشست بود.

همچنین ترمیم شبکه آبرسانی، احداث چمن مصنوعی، جابه‌جایی تاسیسات برق از روی زمین‌های کشاورزی و تبدیل روستای امیرالمومنین به روستای هدف گردشگری بخشی دیگری خواسته‌های اهالی این سه روستا از نماینده مجلس بود.

در پایان این دیدار حبیب آقاجری پیگیری‌های لازم را به‌ صورت آنی از طریق مسئولین ادارات حاضر در جلسه انجام داده و مقرر شد مشکلات یاد شده سریعا از طریق دفتر نماینده و ادارات شهرستان مرتفع شود.

715

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.