کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از ۴ مدرسه در بندر ماهشهر

چهار مدرسه روز جمعه با حضور نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان، سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولان استانی و شهری در بندر ماهشهر افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری روز جمعه در این آیین بیان داشت: مدرسه‌ی ۱۲ کلاسه متوسطه ” شهید قاسم سلیمانی” به مساحت سه هزار و ۱۱۰ مترمربع و زیربنای ۲ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی ساخت مدرسه شش کلاسه دخترانه به نام  لاله ۱۹ در شهرک مدنی، مدرسه هشت کلاسه شهید دستغیب در شهر چمران با زیربنای ۶۴۰ مترمربع و اعتبار ۲۷ میلیارد ریال و مدرسه سه کلاسه شهید خاکی در روستای مقطوع سفلی با مساحت ۸۰۰ مترمربع و زیربنای ۲۲۰ مترمربع امروز آغاز شد.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام‌خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی فلسفه نبوت پیامبران را تعلیم و تربیت دانست و افزود: امروزه هر کشوری در ابعاد مادی و معنوی پیشرفت داشته، نتیجه‌ی آموزش و تربیتی است که در آن کشور اتفاق افتاده و اگر ما در این زمینه درست عمل کنیم، تبدیل به بهترین کشور دنیا خواهیم شد.

وی با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش در جوامع گفت: امیدواریم با بهره‌برداری و به سرانجام رسیدن این پروژه‌ها، بخشی از نیاز‌های آموزشی در بندر ماهشهر مرتفع شود و شاهد پیشرفت فرزندان این شهرستان در تمامی عرصه‌های علم و دانش باشیم.

394

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.