با حضور حبیب آقاجری؛

نشست شورای ورزش امیدیه برگزار شد

جلسه شورای ورزش شهرستان امیدیه با حضور حبیب آقاجری نماینده مردم این شهرستان در مجلس و حمید بنی تمیم سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی نماینده امیدیه در مجلس شورای اسلامی، در ابتدای این جلسه، رفیعی فرماندار و هاشم پور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه و همچنین تعدادی از مسئولین هیات‌های ورزشی، مشکلات ورزش شهرستان را مطرح کردند.

وضعیت استادیوم مجموعه استادیوم اداره ورزش و جوانان، خوابگاه‌های خانه جوان، تجهیز سالن‌های ورزشی این مجموعه به سیستم سرمایشی، تعیین تکلیف زمین‌های چمن روستایی علی الخصوص زمین چمن گدارچیتی، بررسی آخرین وضعیت دو استخر خیرساز در شهرک مطهری و روستای دونه، موضوع تخصیص زمین جهت احداث استخر اداره ورزش و جوانان، خانه کشتی و تکمیل پروژه‌های ورزشی بخش مرکزی و بخش جایزان از موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

نماینده مردم شهرستان امیدیه در مجلس شورای اسلامی ضمن برشمردن اقدامات صورت گرفته در جهت کمک به ورزش منطقه اظهار داشت: برای پیگیری مشکلات ورزش شهرستان امیدیه در بالاترین سطوح ممکن یعنی با وزیر ورزش، وزیر نفت، مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب و مدیرکل ورزش و جوانان استان جلسه داشته‌ایم.

وی افزود: تخصیص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت احداث استخر که در صورت حل مشکل مالکیت زمین عملیات آن آغاز خواهد شد، پیگیری جهت تعمیرات جایگاه تماشاگران و زمین چمن استادیوم اداره ورزش و جوانان و دستور کتبی وزیر ورزش برای اجرای این پروژه، تکمیل زمین چمن روستای گدار چیتی و پیگیری جهت احداث ۱۸ چمن روستایی دیگر و افزایش بودجه ورزش نفت از حدود ۱۰ میلیارد به ۱۰۰ میلیارد ریال بخشی از نتایج این جلسات بوده است.

آقاجری در پایان از سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان خواست با تخصیص اعتبار مناسب در سال‌های آینده، عقب ماندگی‌های ورزش امیدیه را جبران کند.

حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در این نشست بیان داشت: به دنبال بازگرداندن اعتماد به جامعه ورزش خوزستان هستیم و اگر هر سال، ۲ الی ۳ مورد از مشکلات هر شهرستان حل شود، می‌توانیم چشم انداز خوبی برای کل استان ترسیم کنیم.

وی همچنین از راه‌اندازی دو زمین چمن مصنوعی روستایی تا پایان فروردین، اختصاص یک دستگاه خودرو به اداره ورزش و جوانان، رفع مشکل مالکیت زمین استخر از طریق مکاتبه با مدیرکل راه و شهرسازی، تزریق ۲ میلیارد ریال جهت کمک به هیئت های ورزشی شهرستان امیدیه و اعزام تیم کارشناسی در هفته آینده جهت بررسی وضعیت استادیوم اداره ورزش و برآورد مالی پروژه خبر داد.

303

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.