نماینده مردم بندر ماهشهر: پیگیر راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی در بندر ماهشهر هستیم/ از خواسته مردم کوتاه نخواهیم آمد/ بهداشت و درمان بندر ماهشهر با کمبود نیروی انسانی مواجه است 

نماینده مردم شهرستان بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی در بندر ماهشهر هستیم و به هیچ عنوان از خواسته به حق مردم این شهرستان کوتاه نخواهیم آمد.   

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری در آیین بهره‌برداری از ۴ طرح بهداشتی و درمانی در بندر ماهشهر با قدردانی از کادر درمان بیان داشت: در دوره مجلس نهم، راه‌اندازی بخش ان.آی.سی.یو(بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان) را پیگیری کردیم که در آن زمان، این بخش راه‌اندازی شد و به مدت ۲ ماه نیز به مردم خدمات ارائه کرد.

وی با قدردانی از فریدون بندری فرماندار بندر ماهشهر ادامه داد: وقتی مجلس یازدهم آغاز به کار کرد، متوجه شدیم بخش ان.آی.سی.یو تعطیل شده و بخشی از تجهیزات آن نیز به مرکز استان فرستاده شده است که با پیگیری‌هایی که مجددا انجام دادیم، خوشبختانه این بخش مجددا به بهره‌برداری رسید.

آقاجری در خصوص بخش سی.سی.یو جدید بیمارستان حاجیه نرگس معرفی بندر ماهشهر اظهار داشت: قرار بود ظرفیت این بخش به ۱۸ تخت‌خواب افزایش یابد که متاسفانه این اتفاق نیافتاده است و انتظار می‌رود مسئولان بهداشت و درمان در این خصوص پاسخگو باشند.

نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس با انتقاد از عدم حضور دکتر سرمست رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور در آیین بهره‌برداری از طرح‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان اظهار داشت: مرکز آموزش عالی سلامت بندر ماهشهر سال گذشته با پیگیری‌هایی که انجام شد، با یک رشته به بهره‌برداری رسید و مطابق با وعده مسئولان، قرار بود در این ترم دو رشته دیگر به آن افزوده شود که تاکنون این اتفاق نیافتاده است.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان تاکید کرد: اگر دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور تعداد رشته‌های مرکز آموزش عالی سلامت بندر ماهشهر را افزایش دهد، ما نیز از ظرفیت‌های شهرستان استفاده کرده و با تمام توان به ارتقای این مرکز و راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی کمک خواهیم کرد.

وی در پایان با اشاره به کمبود نیروی انسانی در بندر ماهشهر افزود: خواسته مردم بندر ماهشهر راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی است و به هیچ عنوان از خواسته به حق مردم این شهرستان کوتاه نخواهیم آمد.

265

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.