نماینده مردم ماهشهر در مجلس: پروژه فاضلاب ماهشهر و بندر امام تسریع یابد

خورنا: نماینده مردم ماهشهر و امیدیه در مجلس گفت: عوامل اجرایی پروژه فاضلاب ماهشهر و بندر امام با سرعت عمل بیشتر در اجرا و ترمیم سریع حفاری‌ها گام بردارند.

به گزارش خورنا و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، حبیب آقاجری اظهار کرد: با فروش اوراق مشارکت بودجه مناسبی به طرح فاضلاب ۱۶ شهر استان از جمله ماهشهر و بندر امام اختصاص یافت.

وی افزود: این امر سرعت اجرا را به طور قابل توجهی نسبت به سال‌های قبل افزایش داده است.

نماینده مردم ماهشهر و امیدیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شرکت آبفای خوزستان با اجرای این طرح یکی از مشکلات اساسی که مردم سال‌ها با آن دست به گریبان هستند را مرتفع ساخته و سطح سلامت و بهداشت عمومی مردم نیز افزایش می‌دهد.

آقاجری تصریح کرد: اجرای این طرح می‌تواند بازتاب بسیار موثری در بین مردم شهرهای ماهشهر و بندر امام داشته باشد.

وی اضافه کرد: اجرای طرح‌های عمرانی با مشکلاتی همراه است که طرح فاضلاب نیز از این قاعده مستثنی نیست.

نماینده مردم ماهشهر و امیدیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان‌کرد: در این راستا لازم است عوامل اجرایی با سرعت عمل بیشتر در اجرا و ترمیم سریع حفاری‌ها و همراهی و صبر مردم تلاش شود این طرح بزرگ عمرانی و زیست محیطی هرچه زودتر به سرانجام برسد.

آقاجری با تاکید بر رعایت کار کارشناسی و نظارت بیشتر بر نحوه اجرا ابراز امیدواری کرد: با وحدت و همدلی و مشارکت مسئولین شاهد پایانی مناسب در رابطه با اتمام این طرح باشیم.

نماینده مردم ماهشهر و امیدیه در مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام آمادگی جهت پیگیری مرحله دوم فروش اوراق مشارکت بر لزوم اجرای فاضلاب در شهرهای امیدیه و هندیجان تاکید کرد.

3428
۱

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • رضا زلزله
    بلانسبت نمایند مردم شهرستان بندرامام خمینی هستی چرا همش سنگ ماهشهر به سینه میزنی این پست و مقام واسه کسی ماندگار نبوده نیست از خدا بترس با عدالت رفتار کن این دنیا ارزش این طور رفتار نداره زمونه اصلان وفا نداره مانم خدایی داریم
منتشر شده۱