آقاجری: خلیج فارس نقش اساسی در اقتصاد منطقه و جهان دارد

خورنا: نماینده ماهشهر، هندیجان و امیدیه در مجلس گفت: خلیج فارس نقش اساسی در اقتصاد منطقه و جهان دارد، جهانی که تمام تکنولوژی آن تا امروز از سوخت فسیلی و انرژی که از مخازن نفت و گاز اکتشاف می‌شود، تامین شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، حبیب آغاجری در جلسه برنامه ریزی کنگره ملی شعر خلیج فارس اظهار کرد: سومین همایش شهر خلیج فارس در اردیبهشت ماه سال ۹۲ در حاشیه خلیج فارس در بندر بحرکان شهرستان هندیجان برگزار می‌شود که طی آن از شاعران سراسر کشور برای حضور دعوت به عمل خواهد آمد.

*استعمارگران همواره امنیت را در اقتصاد جهانی به مخاطره انداخته‌اند

وی با اشاره به اهمیت خلیج فارس افزود: خلیج فارس نقش اساسی در اقتصاد منطقه و جهان دارد، جهانی که تمام تکنولوژی آن تا امروز از سوخت فسیلی و انرژی که از مخازن نفت و گاز اکتشاف می‌شود، تامین شده است.

نماینده ماهشهر، هندیجان و امیدیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کشورهای استعمارگر امریکا و رژیم صهیونیستی از دیرباز نقشه‌های شومی برای منطقه داشته و با لشکرکشی به این منطقه امنیت را در اقتصاد جهانی به مخاطره انداخته‌اند.

*خلیج فارس با پشتوانه محکم انقلاب تاثیرگذارتر شد

وی اضافه کرد: وقتی که مبحث کنگره شعر ملی خلیج فارس مطرح می‌شود در واقع می‌خواهیم به جهان بفهمانیم که جمهوری اسلامی ایران همواره کانون توجه است.

آغاجری تصریح کرد: با توجه به شرایطی که در حال حاضر کشور ما از آن برخوردار است، همواره باید الگو بوده و نقش خلیج فارس را هر چه بیشتر به جهانیان بشناسیم.

وی همچنین عنوان کرد: نقش خلیج فارس از نظر اقتصادی و اجتماعی با برخورداری از پشتوانه محکم انقلاب اسلامی بسیار ارزشمند و تاثیرگذار است.

*دشمنان به دنبال منزوی کردن نام خلیج فارس هستند

نماینده ماهشهر، هندیجان و امیدیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استان خوزستان با برخورداری از ۳۰۰ کیلومتر مرز آبی در منطقه از اهمیت قابل توجهی برخوردار بوده به همین دلیل برگزاری این کنگره بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه نام خلیج فارس از جایگاه بسیار متعالی برخوردار است، گفت: دشمنان نظام و انقلاب همواره به دنبال منزوی کردن نام و ماهیت خلیج فارس بوده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

3473
۱

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • احسان
    ایشان نماینده ی بندرامام خمینی نیست ؟!!!
منتشر شده۱