آقاجری از راه اندازی سایت پرورش میگو در هندیجان خبرداد

خورنا: نماینده مردم امیدیه، ماهشهر و هندیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: با راه اندازی سایت پرورش میگو در این بندر می‌توان قشر جوان را به صیادی و تشکیل تعاونی‌های صیادی تشویق کرد.

حبیب آقاجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: هندیجان یکی از شهرهای اولیه شیعه‌نشین در صدر اسلام بوده و همواره از مردمی ولایتمدار و وفادار به نظام برخوردار است.

وی افزود: این شهرستان با وجود همه ظرفیت‌های مستعد بسیار محروم است و در فقر امکانات و محدودیت‌ها روزگار می‌گذراند.

نماینده مردم امیدیه، ماهشهر و هندیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولان باید برای ارتقای سطح کمی و کیفی شهروندان این منطقه گام‌های جدی‌تری بردارند و معضلاتی چون بیکاری را در هندیجان مرتفع سازند.

وی ادامه داد: این شهرستان از نظر آماری دارای نرخ بالای بیکاری ا‌ست و با وجود دو بندر تجاری سجافی و بحرکان همچنان با این معضل دست و پنجه نرم می‌کند.

آقاجری تصریح کرد: همین امر زمینه‌های ورود جوانان این مرز و بوم را به قاچاق کالا و مشاغل کاذب مستعد می‌کند.

وی با اشاره به پتانسیل‌های موجود در منطقه افزود: با راه اندازی سایت پرورش میگو در این بندر می‌توان قشر جوان را به صیادی و تشکیل تعاونی‌های صیادی تشویق کرد.

نماینده مردم امیدیه، ماهشهر و هندیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت سوخت گفت: جای تاسف است که صیادان با تمام مشکلاتی که دارند باید با این معضل نیز روبه‌رو شوند؛ امیدواریم در این خصوص نیز مجلس تجدید نظر کند.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم با سفر اخیر هیئت دولت به استان خوزستان و بازدید از این شهرستان، گره‌ای از مشکلات ریز و درشت مردم این شهرستان گشوده شود.

3419

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.