نماینده هندیجان: لزوم استقرار پزشک متخصص در بیمارستان هندیجان

خورنا: نماینده مردم ماهشهر، بندرامام، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی خواستار استقرار پزشک متخصص در بیمارستان این شهرستان شد.

حبیب آقاجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار هندیجان اظهار کرد: یکی از عمده مشکلات مردم خوزستان مشکلات بهداشتی و درمانی است.

وی ادامه داد: در همین راستا مشکلات و کمبود و کاستی‌های بسیاری به وجود آمده و گریبانگیر مردم استان شده است.

نماینده مردم ماهشهر، بندرامام، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه بیمارستان شهرستان هندیجان سال‌هاست افتتاح شده و مشغول خدمت رسانی است اما به دلیل نبود پزشک متخصص در بسیاری از بخش‌ها دچار مشکل است.

* درآمد پائین پزشکان

وی عنوان کرد: یکی از عمده دلایل نبود پزشک متخصص در این شهرستان درآمدهایی پائینی است که به این پزشکان پیشنهاد می‌شود و همین امر میل و رغبت آنها را برای حضور در بیمارستان هندیجان از بین برده است.

آقاجری گفت: از مسئولان استانی و ملی می‌خواهیم در این خصوص چاره‌ای جدی بیندیشند و مشکل مردم شهرستان هندیجان را مرتفع کنند زیرا نیاز به پزشک متخصص در هر منطقه و شهری ضروری است.

وی ادامه داد: همه تلاش خود را برای پیگیری استقرار پزشک متخصص در شهرستان هندیجان به‌کار بسته‌ایم و در این خصوص هیچ تعللی نخواهیم داشت.

نماینده مردم ماهشهر، بندرامام، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شهرستان هندیجان از جنوبی‌ترین و محروم‌ترین شهرهای استان خوزستان است و به همین دلیل با محرومیت و کم و کاستی‌های بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند.

3445

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.