اولین نطق نماینده ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس ایراد شد

خورنا: نماینده امیدیه، ماه‌شهر و هندیجان در مجلس ‌گفت: دشمنان جمهوری اسلامی بدانند که ایران بر سر حقوق هسته‌ای خود معامله نکرده و نمی‌کند.

حبیب آقاجری نماینده ماهشهر، امیدیه و هندیجان در نطق میان‌دستور خود در صحن علنی مجلس با تشکر از ملت ایران به دلیل حضور پرشور و گسترده در انتخابات گفت: امروز استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا به منظور جلوگیری از حرکت پرشتاب بیداری اسلامی که نویدبخش نابودی رژیم صهیونیستی است، با اتحادی از کشورهای غربی و حکام نوکرصفت خود در منطقه روز به روز فشار بیشتری به سوریه به عنوان خط‌مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی وارد کرده و با حمایت از این رژیم نامشروع به دنبال ایجاد جنگ داخلی در سوریه هستند اما دشمنان و حکام منطقه ‌بدانند که ملت‌های مسلمان منطقه پاسخ سخت و دندان‌شکنی را به اقدامات آنها خواهند داد.

نماینده مردم امیدیه، ماه‌شهر و هندیجان در خانه ملت خاطرنشان کرد: کشورهای غربی به منظور جلب رضایت صهیونیست‌ها با اتهامات واهی به جمهوری اسلامی سعی دارند تا تمام توان خود را برای جلوگیری از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در عرصه فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای به کار گیرند.

آقاجری اظهار داشت: استکبار جهانی باید بداند که ملت ولایت‌مدار ایران بر حق مسلم خود در استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای معامله نکرده و اگر دشمنان ایران اسلامی در این عرصه دست از پا خطا کرده و تهدیدات خود را عملی کنند، با پاسخ کوبنده سربازان ولایت رو‌به‌رو خواهند شد.

وی در ادامه افزود: تورم و مشکلات اقتصادی مردم را در تأمین هزینه‌های زندگی با مشکلات جدی مواجه کرده و مشکل اشتغال جوانان نیز از دیگر مسائل و مشکلات مبتلا‌به جامعه به شمار می‌رود و من در اینجا از دولت محترم می‌خواهم تا نسبت به رفع این مشکلات اقدام کند.

نماینده مردم امیدیه، ماه‌شهر و هندیجان اضافه کرد: مردم حوزه انتخابیه بنده با مشکلاتی در بخش‌های اشتغال، آب و فاضلاب، بهداشت و درمان و محیط زیست مواجه هستند که علی‌رغم ایجاد صنایع پایین‌دستی و رونق فعالیت‌های کشاورزی، شیلات و بازرگانی مشکل بیکاری در منطقه همچنان وجود دارد که از دولت محترم و وزارتخانه‌های مرتبط درخواست رفع مشکلات ذکر شده را دارم.

3381

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.