حبیب آقاجری: مسئولان هندیجان مشکلات شهروندان را بررسی کنند

خورنا: نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس گفت: مسئولان اجرایی شهرستان باید مشکلات شهروندان را بررسی و در راستای مرتفع ساختن آنها از تمام قوای خود بهره برند.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، حبیب آقاجری ظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر خود در شهرستان هندیجان که با حضور جمعی از مردم و مسئولان این منطقه برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان هندیجان از جنوبی‌ترین مناطق استان خوزستان با ظرفیت‌های بالای اقتصادی و تجاری است.

وی افزود: این منطقه با برخورداری از مردمی ولایتمدار و متعهد در طول هشت سال دفاع مقدس همپای هموطنان‌مان در جای جای ایران اسلامی، جان را در کف اخلاص گذاشته و در دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب شهدای گرانقدری را نثار ایران کردند.

نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت هفته دولت تصریح کرد: باید یاد و خاطره شهدای گرانبهای کشورمان، دو دولتمرد بزرگوار، شهیدان رجایی و باهنر را که در مسیر عدالت محوری جان خود را فدای ارزش‌های اسلامی کردند را همواره پاس و گرامی‌داشت.

وی خطاب به مسئولان گفت: مسئولان باید خدمت‌رسانی به شهروندان را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده و تحت هیچ شرایطی در پاسخگویی به ارباب رجوع سهل‌انگاری نکنند.

آقاجری خاطرنشان کرد: مسئولان اجرایی شهرستان باید مشکلات شهروندان را بررسی و در راستای مرتفع ساختن آنها از تمام قوای خود بهره برند.

وی در این خصوص از شهروندان خواست بیش از پیش مسئولان را همراهی و در رفع مشکلات خود سعه صدر بیشتری به خرج دهند.

3297

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.