با پیگیری‌های نماینده و فرماندار هندیجان؛

مجوز سفر دوم شناورهای هندیجان صادر شد

با پیگیری‌های حبیب آقاجری نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی و علی بویری فرماندار هندیجان، مجوز سفر دوم لنج‌های سنتی با عنوان کالای ملوانی در هندیجان صادر شد.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری روز چهارشنبه در این خصوص بیان داشت: با پیگیری‌های انجام شده در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کمیسیون استانی به ریاست استاندار، مجوز سفر دوم لنج‌های تجاری شهرستان هندیجان با عنوان کالای ملوانی در سال ۱۴۰۰ صادر شده و سفر دوم لنج‌‌ها از مبدا بندر هندیجان به بنادر کشورهای حاشیه خلیج‌فارس به فرمانداری هندیجان ابلاغ شده است.

همچنین فرماندار هندیجان در این خصوص بیان داشت: مطابق با این دستورالعمل، میزان باری که هر شناور در این سفر می‌تواند حمل کند، ۳۰ وانت نیسان است و این تسهیلات به منظور رونق کسب و کار و اشتغال مرز نشینان در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است این اتفاق پس از درخواست‌های مردم و بازاریان شهرستان هندیجان و همچنین مکاتبات عدیده نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان حاصل شد.

 

676

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.