با پیگیری‌های نماینده بندر ماهشهر در مجلس؛

قطار بندر ماهشهر_ مشهد مجددا راه‌اندازی شد

پس از تذکر شفاهی نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی به وزیر راه و شهرسازی و پس از نامه‌نگاری‌های متعدد با وزارت راه‌ و شهرسازی، قطار بندر ماهشهر به مشهد مقدس مجددا راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، با پیگیری‌های حبیب آقاجری و پس از جلسه با رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی و میعاد صالحی مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، این قطار از این پس در روزهای سه‌شنبه ساعت ۸ و ۵۵ دقیقه صبح از ایستگاه بندر ماهشهر به مقصد مشهد مقدس حرکت می‌کند.

آقاجری در این خصوص بیان داشت: یکی از مطالبات مردم شهرستان بندر ماهشهر، برقراری مجدد قطار بندر ماهشهر به مقصد مشهد و تهران بود که با وجود ظرفیت و ایستگاه قطار موجود، متاسفانه مدت‌ها این قطار از برنامه راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران حذف شده بود.

وی ضمن قدردانی از وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: با پیگیری‌هایی که انجام شد، وزیر راه‌ و شهرسازی با راه‌اندازی قطار بندر ماهشهر به مقصد مشهد موافقت کردند تا مردم بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) و حتی شهرستان‌های اطراف نیز از این ظرفیت ریلی کشور بهره‌مند شوند.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: راه‌اندازی قطار بندر ماهشهر به تهران نیز یکی دیگر از خواسته‌های مردم است که پیگیر راه‌اندازی این قطار نیز هستیم و امیدواریم با مساعدت وزیر راه و شهرسازی، این قطار نیز مجددا راه‌اندازی شود.

540

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.