با دعوت و پیشنهاد حبیب آقاجری اتفاق افتاد؛

نشست مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با مدیران آموزش و پرورش بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره)/ بررسی کمبود و نیازهای مدارس حوزه‌ انتخابیه پیش از آغاز سال تحصیلی جدید

با دعوت نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی، مسعود حمیدی‌نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در سفر به شهرستان بندر ماهشهر با مدیران آموزش و پرورش بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره)، حبیب آقاجری نماینده مجلس و جمشید نظارات معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بندر ماهشهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری در این نشست که با هدف بررسی کمبود و نیازهای مدارس حوزه‌ انتخابیه پیش از آغاز سال تحصیلی جدید برگزار شد، به کمبود نیروی انسانی ادارات آموزش و پرورش حوزه انتخابیه اشاره کرد و خواستار رفع این مشکل شد.

آقاجری در ادامه به کمبود فضا و تجهیزات آموزشی حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: حوزه انتخابیه با توجه به وجود استعدادهای درخشان، نیازمند نگاه ویژه وزارت و اداره کل آموزش و پرورش است و امیدواریم با درایت مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان این مشکلات رفع شود.

همچنین وی با اشاره به نقش صنایع پتروشیمی در توسعه فضاهای آموزشی افزود: صنایع پتروشیمی منطقه می‌توانند کمک شایانی را در توسعه فضاهای آموزشی به آموزش و پرورش بندر ماهشهر و بندرامام‌خمینی(ره) انجام داده و شرایط مطلوبی را برای تحصیل دانش‌آموزان ایجاد کنند.

در انتها مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن قول مساعدت به آموزش و پرورش‌های حوزه انتخابیه در زمینه مشکلات و کمبودها اظهار داشت: تمامی سعی و تلاشمان بر این است شرایط را برای آغاز سال تحصیلی پر نشاط برای دانش آموزان فراهم کنیم و با برنامه‌ریزی دقیق، کمبودهای ادارات آموزش و پرورش استان را به حداقل برسانیم.

در پایان نیز مدیران آموزش و پرورش حوزه انتخابیه مشکلات و نیازهای خود را از جمله بحران نیروی انسانی، کمبود تجهیزات، کاهش تعداد نیروهای سرایدار و نیاز به فضاهای آموزشی را بیان کردند.

676

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.