توسعه کمی و کیفی دانشگاه‌های پیام نور بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندرامام خمینی(ره) با پیگیری‌های حبیب آقاجری

نشست مشترک وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حبیب آقاجری نماینده مجلس و روسای دانشگاه‌های پیام نور بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) با هدف طرح و رفع مشکلات و معضلات  علمی، آموزشی و ساختاری این واحدهای دانشگاهی برگزار شد. 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، در این نشست اخذ مجوز تعدادی رشته جدید در مقطع کارشناسی برای دانشگاه‌های پیام نور بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) مطرح شد که با نظر موافق وزیر علوم همراه بود.

اخذ اعتبار برای ساخت یک مجموعه چندمنظوره دانشگاهی در زمین اختصاصی دانشگاه پیام نور بندر ماهشهر از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود که مقرر شد با سفر و بررسی معاون مالی و اداری وزارت علوم، این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

راه‌اندازی مجدد دانشگاه پیام نور واحد امیدیه در این نشست مورد بحث قرار گرفت که مقرر شد این موضوع بررسی و پیگیری شود.

همچنین در دولت سابق برای مدت کوتاهی دانشگاه پیام نور شهرستان هندیجان تعطیل شد که با پیگیری حبیب آقاجری، این مشکل رفع شد و اکنون با توجه به اینکه بخشی از امکانات، کارکنان و اعضای هیئت علمی آن جابه‌جا شده‌اند، مقرر شد با پیگیری‌های ویژه نماینده مجلس برای تجهیز مجدد آن اعتبار تخصیص یافته و در خصوص اخذ رشته جدید مساعدت صورت پذیرد.

در پایان این نشست نیز حبیب آقاجری با بیان مشکلات دانشگاه امیرکبیر واحد بندرماهشهر، رفع این مشکلات را از وزیر علوم خواستار شد.

472

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.