در دیدار حبیب آقاجری با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان مطرح شد؛

لزوم تسریع در تکمیل پروژه‌های ورزشی حوزه انتخابیه

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک با مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان، خواستار تسریع در تکمیل پروژه‌های ورزشی حوزه انتخابیه شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، در پایان این نشست مشترک که با حضور مدیران ادارات ورزش و جوانان حوزه انتخابیه برگزار شد، حبیب آقاجری اظهار داشت: برای احداث پیست دو و میدانی استادیوم شهدای بندر ماهشهر مبلغ ۱۵ میلیارد تومان از وزارت نفت تخصیص یافته که مطابق با برنامه، ظرف چند روز آینده وارد فرآیند مناقصه خواهد شد.

وی افزود: همچنین پروژه افزایش ظرفیت سکوی تماشاگران استادیوم شهدا بندر ماهشهر و زمین چمن مصنوعی شهرک طالقانی نیز به زودی وارد مناقصه خواهد شد.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان از وزارت نفت برای احداث استخر جدید در شهرستان امیدیه تخصیص یافته که در مرحله آماده‌سازی نقشه استخر قرار دارد و پس از تایید نقشه وارد مناقصه خواهد شد.

وی ادامه داد: پیمانکار چمن مصنوعی بزرگ استادیوم امیدیه نیز در حال کار است که تاکید ما در این نشست بر تسریع انجام پروژه بود.

آقاجری با اشاره به لزوم تسریع در تکمیل پروژه استخر هندیجان گفت: امیدواریم با کمک‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان مشکلات این پروژه هرچه سریعتر مرتفع شود.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی احداث سالن ورزشی روستای دهملا هندیجان نیز آغاز شده و پیمانکار این پروژه در حال کار است و پروژه روشنایی زمین فوتبال این روستا نیز به زودی وارد مناقصه خواهد شد.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان افزود: با پیگیری‌های انجام شده، عملیات اجرایی احداث سالن چندمنظوره کوی اباذر بندر امام خمینی(ره) کار خود را آغاز کرده است.

آقاجری تاکید کرد: احداث سالن ورزش‌های رزمی در بندر امام خمینی(ره) به زودی وارد مناقصه خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تسریع در انجام این پروژه‌ها و پیگیری مداوم مدیران شهری و استانی، این پروژه‌های ورزشی هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسند.

گفتنی است؛ در این نشست مشترک مشکل زمین جهت احداث سالن تمرینی در شهر چمران، احداث زمین چمن مصنوعی در جایزان و روستای چاه‌سالم شهرستان امیدیه، احداث زمین چمن طبیعی در شهر هندیجان و زهره و چند چمن مصنوعی در روستاهای هندیجان پیگیری شد.

471

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.